پنجشنبه 9 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقاد ستاد انتخاباتی حسن روحانی از جعل خبر، تحريف و سانسور در صداوسيما

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - ستاد انتخاباتی حسن روحانی نسبت به آنچه «جعل خبر، تحريف و سانسور و سو‌گيری غير منصفانه در بخش های خبری مختلف راديو - تلويزيون» خواند، انتقاد کرد.

به گزارش سرويس سياسی انتخاب، ستاد انتخاباتی حسن روحانی نامزد انتخابات رياست جمهوری يازدهم با صدور اطلاعيه‌ای نسبت به رويکرد صدا و سيما در قبال اين کانديدای اصلاح‌طلب، انتقاد کرد.

متن اين اطلاعيه، به شرح ذيل است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


«در حالی که صدا وسيمای جمهوری اسلامی ايران طبق فرمايش مقام معظم رهبری بايد مروج فرهنگ و اخلاق اسلامی و پيرو خط انصاف و بی طرفی در جامعه باشد، متأسفانه در برهه حساس کنونی در آستانه انتخابات رياست جمهوری شاهد بد اخلاقی گسترده در رسانه‌های وابسته به اين سازمان هستيم.

پس از اينکه دکتر روحانی با صراحت لهجه و شهامت مثال زدنی در برنامه گفت‌وگوی ويژه خبری شبکه دوم سيما انتقادات فرو خورده شده ۸ سال اخير از سياست‌های رسانه ملی را مطرح کرد و باعث ايجاد موج شور و شعف در دل دوستداران حق و حقيقت در سطح جامعه شد، متأسفانه شاهد سوگيری غير منصفانه در سايت‌های خبری و بخش های خبری مختلف راديو و تلويزيون بوده‌ايم؛ از جعل خبر کذب تا تحريف و سانسور صحبت‌های دکتر روحانی، همه را طی چند روز اخير مشاهده کرده‌ايم.

شائبه خارج شدن رسانه ملی که متعلق به همه مردم ايران است، از دايره انصاف به‌صورت جدی و خطرناک عرصه اطلاع رسانی در ايران اسلامی را تهديد می‌کند.

ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی ضمن اعتراض به اين رويه جانبدارانه، اميدوار است از اين پس شاهد توقف اين روال باشيم و البته پيگيری حقوقی اقدامات صداو سيما از سوی کميته حقوقی ستاد در حال انجام است».


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016