جمعه 17 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عضو کمیسیون امنیت ملی: مقاومت به زودی بر کل سوریه مسلط می‌شود

جواد کریمی قدوسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد ضمن اشاره به آخرین تحولات سوریه و خاورمیانه اظهار کرد:‌ تحولات در سوریه نقطه تحولات عالم است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سوریه بزرگترین چالش غرب به‌شمار می‌رود، گفت: سوریه محلی برای بغض و کینه‌ورزی دو ابرقدرت گذشته جهان، غرب و روسیه است اما با تمام این تفاسیر، اخبار و گزارش‌ها نشان می‌دهد نبرد به نفع سوریه است.

کریمی یادآور شد: روسیه محموله‌های S300 خود را مدت‌هاست در دمشق مستقر ساخته و عملکرد وی نشان می‌دهد در حمایت از سوریه تصمیم جدی دارد.

وی با اذعان این مطلب که حزب الله از تاثیرگذارترین عناصر فرماندهی جنگ در سوریه بشمار می‌رود، تاکید کرد: حزب الله یکی از تاثیرگذارترین عناصر فرماندهی و قدرت در معادلات نظامی جنگ سوریه است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: حزب‌الله بر این باور است که اگر امروز با این دشمنان در این جا نجنگید، فردا باید با آنان در بعلبک جنگید.

کریمی تصریح کرد: اگر در سوریه پدیده خاصی نظیر تهدید شخص اسد رخ ندهد، به زودی تسلط مقاومت بر سوریه حاکم می‌شود.

وی خاطرشان کرد: امروز غرب و اغتشاش‌گران در سوریه با وجود تجهیزات جنگی و نظامی نمی‌توانند به جنگ ادامه دهند، چرا که نیروی انسانی در اختیار ندارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در لیبی، مفتی‌ها حکم داده‌اند که دیگر هیچ نیرویی به دمشق اعزام نشود؛ هم‌چنین عربستان و حتی قطر نیز در تردید به سر می‌برند؛ مصر نیز در حال حاضر با حضور مرسی با توطئه‌گران در این جنگ همکاری نمی‌کند.

کریمی اذعان کرد: رژیم صهیونیستی از این به بعد شکست را در خود حتمی می‌بیند و از همین حیث احتمال انجام واکنش و عملیات نظامی در سوریه وجود دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016