یکشنبه 19 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دو زندانی محکوم به سنگسار، از نهادهای حقوق بشری تقاضای کمک کرده‌اند

کوردستان ميديا: دو زندانی محکوم به سنگسار در زندان تبريز، از کليه‌ی نهادهای حقوق بشری تقاضا کرده‌اند که در رابطه با لغو اين حکم، به آنان کمک کنند.

به گزارش وب‌سايت کُردستان ميديا، دو زندانی محکوم به سنگسار در زندان تبريز به نام"محمد رضا جمالی و همسرش خديجە پورمحمد‌علی‌زادە" از کليه‌ی نهادهای حقوق بشری در رابطه با لغو حکم‌شان درخواست کمک کرده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


"خديجە پورمحمد‌علی‌زادە" از فعال حقوق زنان بودە است کە چندی پيش بر اثر شکنجە روحی و جسمی سقط جنين شده است.

در همين رابطه پيشتر نيز، نيز "محمد علی نويد خمامی" و "ولی آزاد"، ۳۰ ساله‌، اهل پارس‌آباد مغان و کارمند اداره بازرگانی اين شهر به دستور قاضی "کاشانی"، رئيس شعبه ۱۱ دادگاه کيفری استان گيلان به جرم "زنای محصنه" به سنگسار محکوم شده بودند.

در پی اجرای اين حکم توسط مسئولان قضايی، موجب رسوايی رژيم ايران در اذهان عمومی در داخل و خارج ايران و واکنش شديد مقامات اروپايی و سازمانهای مدافع حقوق بشری شد.

مسئولان رژيم، درصدد بودند که از افشای اين حکم ممانعت بعمل آورند اما قوه قضاييه مجبور به اعتراف شد و خبر سنگسار پنهانی در گيلان را تاييد نمود.

اين در حالی است که مسئولان رژيم ايران از طريق رسانه‌های وابسته داخلی و خارجی خود مدعی هستند که ديگر در ايران حکم سنگسار اجرا نمی‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016