سه شنبه 21 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدرضا عارف رسماً از کانديداتوری انصراف داد

محمدرضا عارف کانديدای انتخابات رياست جمهوری شامگاه روز گذشته با انتشار اطلاعيه‌ای بر روی سايت خود، از ادامه حضور در عرصه انتخابات رياست‌جمهوری انصراف داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، محمدرضا عارف کانديدای انتخابات رياست جمهوری شامگاه روز گذشته با انتشار اطلاعيه‌ای بر روی سايت خود، از ادامه حضور در عرصه انتخابات رياست‌جمهوری انصراف داد.

متن کامل اطلاعيه عارف بدين شرح است:

ملت شريف ايران

با اهدا سلام و درود

غروب دوشنبه بيستم خرداد ماه، مرقومه‌ای از جناب آقای سيد محمد خاتمی دريافت نمودم. ايشان طی اين نامه در مقام رهبری اصلاحات، ادامه حضورم را در صحنه انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوری به مصلحت ندانسته‌اند.

از آنجا که از ابتدای ورودم به عرصه انتخابات بارها بر موضع تمکين‌ از اجماع با محوريت جناب آقای خاتمی تاکيد نموده‌ام و همچنين بر اساس منشور اخلاق انتخاباتی منتشر شده توسط اينجانب، خود را متعهد به رعايت اخلاق و انجام تعهداتم می‌دانم. لذا با عنايت به نظر صريح جناب آقای خاتمی و تجارب انتخابات دو دوره گذشته رياست جمهوری، انصراف خود را از ادامه رقابت‌های انتخاباتی‌ اعلام می‌دارم.

خلق صحنه‌های به ياد ماندنی توسط شما مردم سربلند در دوره فعاليت‌های انتخاباتی‌ام، عامل موثری برای حرکت در مسير تحقق حماسه سياسی و نشانی از شکل‌گيری يک پايگاه و سرمايه بزرگ اجتماعی است.

اينجانب گذشتن از حق خويش به نفع ملت بزرگ و ايران سربلند را مصداق روشن اصلاح طلبی واقعی می‌دانم. از آنجا که اعتقاد دارم شرکت در انتخابات، هم حق و هم تکليف است، از مردم همراه سرافراز ايران صميمانه می‌خواهم با حضور پر شور در انتخابات ۲۴ خردادماه، عزت و بقای جمهوری اسلامی و عظمت ايران و خلق حماسه سياسی را تداوم بخشند.

در پايان از همه مردم عزيز کشورم برای همراهی بزرگوارانه‌شان تشکر می‌کنم و اعلام می‌دارم در همه شرايط در کنارشان خواهم ماند.

ارادتمند شما

محمدرضا عارف
شامگاه بيستم خردادماه هزار و سيصد و نود و دو


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016