دوشنبه 20 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی باقری: جليلی به هيچ عنوان قصد انصراف و يا ائتلاف با کسی را ندارد

ايسنا ـ رييس ستاد انتخاباتی سعيد جليلی علی اعلام کرد که اين کانديدای رياست جمهوری همان‌طور که در کنفرانس خبری در ياسوج مطرح کرد به هيچ عنوان قصد انصراف و يا ائتلاف با کسی را ندارد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، علی باقری افزود: پس از انجام مناظره‌ها و استقبال از مواضع انقلابی ايشان شاهد موج گسترده استقبال‌های مردمی در سفرهای استانی ايشان هستيم و برنامه‌های ايشان به قوت تا پايان مهلت تبليغات ادامه خواهد داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



باقری همچنين در پاسخ به اين سوال که برخی نامزدهای انتخابات شورای شهر در تراکت‌های تبليغاتی خود از تصاوير جليلی استفاده می‌کنند، گفت: ضمن استقبال از ابراز علاقه نامزدها و جريان‌های سياسی، اين اقدام خودجوش بوده و به مثابه تاييد نامزدهای محترم انتخابات شوراها توسط ستاد و ياانتساب به دکتر جليلی نيست.

به گزارش ايسنا روز گذشته محمد جواد کريمی قدوسی نماينده‌ اصولگرای مجلس به نقل از رييس ستاد انتخاباتی حداد عادل از احتمال کناره‌گيری غلامعلی حداد عادل به نفع سعيد جليلی از رقابت‌های انتخاباتی خبر داده و گفته بود: در صورتی که اين اتفاق بيفتد رقابت عمده بين آقايان قاليباف و جليلی خواهد بود و در صورت ادامه اين شرايط اين انتخابات به مرحله دوم کشيده می‌شود که باز هم اين دو نامزد اصولگرا با هم رقابت خواهند کرد.

از سوی ديگر مجتبی توانگر سخنگوی ستاد حدادعادل در واکنش به اين خبر، کناره‌گيری اين نامزد انتخابات رياست جمهوری از رقابت‌های انتخاباتی را تکذيب و تاکيد کرد: دکتر حدادعادل تا پايان رقابت‌های انتخاباتی در صحنه حضور خواهد داشت و به نفع هيچ نامزدی کناره‌گيری نخواهد کرد. اخباری که يکی از نمايندگان مجلس به نقل از رييس ستاد انتخاباتی آقای حدادعادل بيان کرده، بافته‌های ذهنی وی است و آقای دکتر نجابت هيچ بحثی راجع به کناره‌گيری آقای حداد نداشتند.

وی از اخباری درباره کناره‌گيری برخی ديگر از نامزدها از صحنه انتخابات خبر داده و اظهار کرده بود:‌ در روزهای اخير اخبار جدی شنيده‌ام که برخی بزرگان رايزنی‌هايی با آقای جليلی برای کناره‌گيری آغاز کرده‌اند که وی در اين زمينه استدلال‌های بزرگان را پذيرفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016