دوشنبه 20 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کرباسچی: روحانی کانديدای نهائی اصلاحات شد

مهر ـ دبير کل حزب کارگزاران در گفتگو با مهر درباره نتيجه ائتلاف عارف و روحانی گفت: شورای ۱۰ نفره مشورتی که آقای خاتمی تشکيل داده بودند اطلاعيه داده است که روحانی را به عنوان کانديدای اصلاح طلبان انتخاب کرده اند.

غلامحسين کرباسچی دبير کل حزب کارگزاران در گفتگو با مهر در پاسخ به سئوالی مبنی بر اينکه نتيجه ائتلاف روحانی و عارف چه شده است ، گفت: شورای ۱۰ نفره مشورتی که آقای خاتمی تشکيل داده بودند اطلاعيه داده است که روحانی را به عنوان کانديدای اصلاح طلبان انتخاب کرده اند البته ضمن احترامی که به عارف دارم اين اتفاق افتاده و آقای عارف و روحانی نيز گفته اند که تابع نظر بزرگان هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به حمايت آقای خاتمی از روحانی گفت: به هر حال شورای مشورتی با حضور خاتمی تشکيل می شود و در اين انتخاب آقای خاتمی بی تاثير نيست. اين شورا در گذشته نيز اطلاعيه هايی در رابطه با حضور آقای هاشمی داده اند، در مجموع نظر شورا قطعی است و آقای روحانی کانديدای نهايی است.

کرباسچی با بيان اينکه کناره گيری عارف اتفاق مهمی است، افزود: به هر حال اگر اين اتفاق بيفتد چون مجموعه اصلاح طلبان و نيروهای مرتبط يک کانديدا خواهند داشت کمک بزرگی برای آقای روحانی خواهد بود.

وی ادامه داد: نظر خودم اين است که روحانی می تواند در دور اول برنده شود و بر اساس بعضی از نظرسنجی هايی که سراغ داريم رای روحانی بسيار بالاست و احتمالا با کناره گيری عارف اين وضعيت بهتر نيز خواهد شد.

کرباسچی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اينکه چنانچه عارف به نفع روحانی کنار نرود جبهه اصلاحات چه تصميمی خواهد گرفت، گفت: من فکر نمی کنم اين طور باشد بالاخره مجموعه اصلاح طلبان با هم هماهنگ هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016