سه شنبه 21 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خاتمی: رأی خود را به حسن روحانی خواهم داد

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - سيد محمد خاتمی با صدور پيامی ضمن ستودن احساس مسؤوليت محمد رضا عارف و ارج نهادن بر تصميم شجاعانه وی مبنی بر ترجيح مصالح کلی بر منافع شخصی و تلاش برای جلوگيری از تشتت آراء و پراکندگی نيروها، رسما از حسن روحانی اعلام حمايت کرد.

به گزارش انتخاب ؛ متن پيام خاتمی در حمايت از حسن روحانی و تشکر از محمد رضا عارف به اين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در آستانه انتخابات رياست جمهوری، دست نياز به درگاه آفريننده بی نياز بلند می کنيم و از او می خواهيم که ملت شريف ايران را در اين موقعيت خطير و حساس به انتخابی رهنمون شود که خير جامعه و کشور در آن است.

جناب آقای دکتر محمدرضا عارف، دانشمندی با باور استوار و بينش روشن که خلوص و شايستگی و توانمندی خود را در همه دوران خدمت و حضور پربرکتش در عرصه های علمی، سياسی و مديريتی نشان داده است، بی هيچ چشم داشت، به عنوان و مقام، در اثر احساس مسؤوليت در برابر خداوند و مردمی که خود را وامدار آنان می داند در ساحت انتخابات حضور مبارک يافت و صميمانه از پايگاه بلند اصلاح طلبی به ترسيم موقعيت حساس کشور و بيان دردها و نيازهای مردم پرداخت و راه حل های عالمانه و مسؤولانه برای گشودن گره ها و خدمت به انقلاب و ميهن ارائه داده تا بيش از پيش شايستگی خود را نشان دهد و اصلاح طلبی را در دوران فشارها و تنگناها به خوبی نمايندگی کند. و بالمال نيز با ترجيح مصالح کلی بر منافع شخصی و تلاش برای جلوگيری از تشتت آراء و تفرقه و پراکندگی نيروها ظرفيت ممتاز خود را نشان داد.

اينک در حالی که ديگر فرزند توانمند ملت جناب آقای دکتر حسن روحانی که اهل خير و خدمت و انديشه و تدبير در صحنه است و مواضع استوار خود را که در مسير خير و نياز و مطالبه مردم شريف است به خوبی اعلام کرده است، علاقمندان به کشور و سرنوشت آن و خواستاران تحول مثبت در عرصه حيات سياسی، فرهنگی، اقتصادی و بين المللی می توانند به انتخابی دست بزنند که به ياری خداوند جامعه را به سوی آينده بهتر رهنمون شود.

اينجانب با سپاس فراوان از برادر عزيزم جناب آقای دکتر عارف که بحمدالله موقعيت معنوی بالايی را نصيب خود کرده است و پيروز عرصه اخلاق و ادب و خيرخواهی و اصلاح طلبی است؛ به حکم وظيفه سنگينی که نسبت به کشور و سرنوشت ملت شريف دارم رأی خود را به برادر گرامی جناب آقای دکتر روحانی خواهم داد و از همگان به ويژه اصلاح طلبان و تحول خواهان و خواستاران عزت و سربلندی ميهن و وفاداران به آرمانهای بلند و مطالبات روشن ملت می خواهم که با هوشياری وظيفه مهم خود را در اين انتخابات به جا آورند و حضور جناب آقای دکتر روحانی را فرصتی مناسب برای رسيدن به خواست ها و مطالبات خود بدانند؛ باشد که لطف حضرت پروردگار مددکارمان باشد و شاهد نيک بختی ايران و ايرانی باشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016