چهارشنبه 22 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افزايش فشارها به ولايتی برای کناره‌گيری

جمعی از اساتيد و دانشجويان دانشگاههای سراسر کشور با ارسال نامه ای به علی اکبر ولايتی کانديدای انتخابات رياست جمهوری از وی خواستند از ادامه رقابت در انتخابات رياست جمهوری انصراف دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، اين دانشجويان و اساتيد در اين نامه ضمن درخواست از ولايتی برای اخذ اين تصميم جهت صعود اصولگرايان در انتخابات، خاطر نشان کردند: ما تعدادی از دانشجويان و اساتيد دانشگاه های کشور، شما را فردی خدوم، صديق و از ياران قديمی انقلاب و رهبری می دانيم و با علم به اينکه حضرتعالی را از مصاديق بارز عاقلان اين نظام می دانيم، تقاضای کناره گيری حضرتعالی از عرصه انتخابات و ادای دين و انجام تکليف خود در مناسب قبلی را داريم.

متن نامه به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

برادر ارجمند

جناب آقای دکتر ولايتی

انقلاب اسلامی ايران به مثابه عطيه ای الهی است که خون شهيدان عظيم الشأن و جانثاری جانبازان و ايثارگری پاک ترين انسانهای قرن، آن را به مرحله شکوفايی و ثمر دهی رسانده است. و اينک در دهه پيشرفت و توسعه نيازمند پايمردی رادمردانی است که با بذل جان و مال و عمر و اعتبار خويش عزتی روز افزون بر آن بيفزايند.

اين انقلاب اکنون در جدالی سخت با نظام اختاپوستی غرب جهانخوار در خارج از مرزهای کشور و نيز در تقابلی جدی با بدخواهان و کينه توزان داخلی به سر می برد. همانان که اهداف و نيات شوم استکبارستيزی خود را در غالب شعارهای زيبای عوام فريب پنهان داشته اند.

اينک موعد آن رسيده که دلسوزان واقعی نظام سرفراز جمهوری اسلامی ايران و رهروان طريق پاک ولايت، با بصيرتی عميق توأم با از خود گذشتگی، با اتخاذ تصميمی به جا و سنجيده؛ اعتماد مردم و رهبری را به مثابه سرمايه ای گرانقدر جلب نموده و با پايان بخشيدن به رقابت درون گفتمانی، فرصت اعتلا و درخشش گفتمان ناب اصولگرايی که همان گفتمان ناب انقلاب اسلامی است را در عرصه عظيم انتخابات يازدهم رياست جمهوری فراهم نمايد.

فرصت کنونی فرصت، اولويت دادن بر ترجيحات و تمايلات شخصی و بی اعتنايی به مصالح نظام و انقلاب نيست. اينک موسم گذشتن از خود و پيوستن به ما، است. موسم همصدايی و هماهنگی و تلاش در جهت احقاق هدف زيبای وحدت اصولگرايان، به مثابه گفتمان امام راحل و عظيم الشأن انقلاب است.

از آنجا که ما تعدادی از دانشجويان و اساتيد دانشگاه های کشور، شما را فردی خدوم، صديق و از ياران قديمی انقلاب و رهبری می دانيم و با علم به اينکه حضرتعالی را از مصاديق بارز عاقلان اين نظام می دانيم، تقاضای کناره گيری حضرتعالی از عرصه انتخابات و ادای دين و انجام تکليف خود در مناسب قبلی را داريم. و با اميد آنکه حضرتتان با اتخاذ تصميمی صحيح و منطقی زمينه صعود اقتدار آفرين اصول گرايان را فراهم آوريد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016