چهارشنبه 22 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ارائه خدمات VPN قانونی به وزارت کشور، ايجاد شبکه امن و پايدار در روز انتخابات

مهر ـ شرکت ارتباطات زيرساخت، درخواست وزارت کشور برای دريافت خدمات VPN قانونی و ضمانت پايداری شبکه ارتباطی کشور برای روز برگزاری انتخابات رياست جمهوری را اجرايی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهدی خدايی مديرکل روابط عمومی شرکت ارتباطات زيرساخت در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به وضعيت زيرساختهای ارتباطی در روز انتخابات رياست جمهوری و شورای شهر در شعب اخذ رای اظهار داشت: شرکت ارتباطات زيرساخت در اين ايام با افزايش شيفتهای نگهداری و پشتيبانی از شبکه، شبکه ای امن و بدون اختلال را برای برقراری ارتباط فراهم خواهد کرد.

وی با بيان اينکه در بحث انتخابات رياست جمهوری، وزارت کشور و به طور خاص فرمانداری ها و استانداری ها مشترک نهايی شرکت ارتباطات زيرساخت محسوب می شوند، ادامه داد: تقاضای وزارت کشور از شرکت ارتباطات زيرساخت، ايجاد بستر ارتباطی مطمئن، امن و با کيفيت بالا در روز انتخابات است که در اين زمينه بر لزوم ارائه ضمانت برای پايداری و ثبات شبکه ای بدون قطعی تاکيد شده است.

خدايی با تاکيد بر آمادگی شبکه ارتباطی کشور برای انتخابات خاطرنشان کرد: يکی از خدماتی که براساس تقاضای وزارت کشور ارائه شده سرويس VPN قانونی است که بنابراين درخواست به فرمانداريها و استانداری ها در طول مدت انتحابات واگذار شده است.

اين مقام مسئول در شرکت ارتباطات زيرساخت به مهر گفت: در دوران انتخابات رياست جمهوری، شرکت ارتباطات زيرساخت نظارت خاصی را روی سايتها و پرتالهای حساس کشور به کار بسته است که از آن جمله می توان به سايت وزارت کشور و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

وی دليل اين امر را بکارگيری راهکارهای امنيتی برای جلوگيری از حملات احتمالی روی اين سايتها و شبکه های ارتباطی عنوان کرد و گفت: تيم های کاری شرکت ارتباطات زيرساخت به صورت مضاعف در بحث امنيت و مباحث فنی طی روزهای برگزاری انتخابات به کار گرفته شده اند و در حال آماده باش به سر می برند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016