پنجشنبه 23 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه سازمان دانش آموختگان ايران (ادوار تحکيم وحدت): به روحانی رأی می دهيم

ادوار نيوز: سازمان ادوار تحکيم وحدت با صدور اطلاعيه ای درباره يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری با اشاره به «هزينه های بسياری که اين سازمان برای انتخابات مهندسی شده ۸۸ پرداخته است و همچنان اعضای ارشد اين سازمان به صورت ظالمانه زندان های طويل المدت را تحمل می کنند،» و با در نظر گرفتن «شرايط امروز ايران» و «در اين بزنگاه تاريخی که کشور و ملت در مرز انتخاب ميان دوگانه های حساس و سرنوشت سازی نظير جنگ و صلح، مردم سالاری و اقتدارگرايی، فروپاشی يا گشايش اقتصادی، تجزيه يا حفظ تماميت ارضی و ... قرار دارد» حمايت خود را از کانديداتوری جناب آقای دکتر حسن روحانی اعلام کرد.

متن اين اطلاعيه به شرح ذيل است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


چهار سال از آخرين انتخابات رياست جمهوری می گذرد. انتخاباتی مناقشه برانگيز که تبعات و اثرات آن هنوز در سپهر سياسی کشور وجود دارد و حاکميت همچنان پاسخ در خوری به سؤالات و مطالبات متعدد جامعه در مورد آن نداده است. مجموعه رويدادهای رخ داده در چهار سال گذشته نشان داد که جريان تحول خواه به رغم

همه فشارها، حصرها و حبس ها همچنان در صحنه سياسی و اجتماعی کشور حضوری تأثير گذار دارد. حضوری که باعث گرديده تا سناريوهای طراحی شده از سوی جريان اقتدارگرا يکی پس از ديگری برهم خورده و مجبور به حذف و جصر پرهزينه چهره های شاخص و تأثير گذار کشور و انقلاب شوند.

سازمان دانش آموختگان ايران (ادوار تحکيم وحدت)، هر چند که هزينه های بسياری را برای انتخابات مهندسی شده ۸۸ پرداخته است و همچنان اعضای ارشد اين سازمان به صورت ظالمانه زندان های طويل المدت را تحمل می کنند، اما امروز و در اين بزنگاه تاريخی که کشور و ملت در مرز انتخاب ميان دوگانه های حساس و سرنوشت سازی نظير جنگ و صلح، مردم سالاری و اقتدارگرايی، فروپاشی يا گشايش اقتصادی، تجزيه يا حفظ تماميت ارضی و ... قرار دارد و به اعتبار حمايت چهره ها و جريانات وزين جريان تحول خواهی از کانديدای ائتلافی؛ ضمن استقبال از اين ائتلاف خجسته و با دعوت از همه مردم سرفراز ايران برای مشارکت در انتخابات و استفاده از حق تعيين سرنوشت، با حفظ تمامی اصول و موازين فکری خويش و اعتراض به روندها و ساز و کارهای تحميل شده بر انتخابات، حمايت خود را از جناب آقای دکتر حسن روحانی اعلام می دارد.

سازمان دانش آموختگان ايران (ادوار تحکيم وحدت)

۲۲ خرداد هزاروسيصد و نود و دو


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016