پنجشنبه 23 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دبير ستاد انتخابات کشور: برای دور دوم انتخابات آماده‌ايم

خبرآنلاين ـ دبير ستاد انتخابات کشور گفت: نتايج انتخابات در نزديکترين فرصت اعلام می‌شود؛ ما دقت و صحت را بر سرعت ترجيح می‌دهيم.

به گزارش خبرآنلاين، سيدصولت مرتضوی چهارشنبه شب در برنامه تلويزيونی «شب آفتابی» که از شبکه تهران پخش می شود حضور يافته بود درباره تعداد نيروهای برگزار کننده انتخابات در کشور اظهارداشت: در فرآينده انتخابات حدود بر يک ميليون نفر فعاليت می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



دبير ستاد انتخابات کشور تاکيد کرد: ما تمايل داريم تا از صفر تا ۱۰۰ انتخابات، نمايندگان نامزدها در محل شعب اخذ رأی حضور داشته باشند؛ اين حق قانونی آنها است.

سيذ صولت مرتضوی درباره احتمال دو مرحله ای شدن انتخابات نيز گفت: اگر انتخابات به مرحله دوم کشيده شود حتماً بايد انتخابات جمعه هفته بعد برگزار شود و پيش بينی های لازم طبق روال تمام ادوار صورت گرفته است و ما آمادگی کامل برای برگزاری دور دوم انتخابات را داريم.

وی درباره پيش بينی اش از انتخابات تصريح کرد: کار ما پيش بينی نيست ما به عنوان امانتدار مردم نبايد دچار تحليل های غلط پيش بينی و پيشگويی شويم ما بايد وظيفه خودمان را انجام دهيم.

وی افزود: دغدغه ما ائتلاف يا انصراف نامزدها نيست و خبری از اين موضوع ندارم بلکه اين دغدغه طيف ها و گروه ها و شخصيت های خارج از اجرا است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016