پنجشنبه 23 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با اتمام زمان تبليغات انتخابات؛ هر گونه تبليغ، تخلف است

ايسنا ـ از ۸ صبح امروز تبليغات کانديداهای انتخابات رياست جمهوری و شوراهای شهر پايان يافت و پس از اين زمان هر گونه تبليغ،تخلف خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، بر طبق ماده ۶۶ قانون انتخابات رياست جمهوری فعاليت‌های انتخاباتی نامزدهای رياست جمهوری رسماً از تاريخ اعلام اسامی آنان بوسيله وزارت کشور آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رأی خاتمه می پذيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هم چنين هيات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور در اطلاعيه شماره ۱۰ خود اعلام کرده که از ساعت ۸ صبح روز پنج‌شنبه مورخ ۲۳ خرداد ماه هرگونه تبليغات انتخاباتی ممنوع است و پيگرد قانونی دارد.

بعد ازظهر روز گذشته ستاد انتخابات کشور با رياست وزير کشور تشکيل جلسه داد و در اين جلسه مهندس مصطفی محمدنجار با اشاره به پايان يافتن زمان تبليغات انتخابات رياست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه هفته جاری، بر ضرورت انجام آخرين هماهنگی ها فيمابين ستاد انتخابات و ستادهای استانی تأکيد کرد و گفت: اکنون که به مراحل نهايی انتخابات نزديک می شويم ضروری است که با شدت بخشيدن به تلاس ها که بحمدالله تا به امروز به صورت بی وقفه ادامه داشته است، کار را به بهترين، نيکوترين و قانونمندترين شکل به سرانجام برسانيم.

در اين جلسه دبير ستاد انتخابات کشور و روسای کميته های مختلف ستاد گزارشی از روند پيشرفت امور ارائه که وزير کشور ضمن تشکر و قدردانی از فعاليت های صورت گرفته، بر ضرورت تداوم اين فعاليت ها تا آخرين لحظه تأکيد نمود.

به گفته وزير کشور و ديگر مسوولان وزارت کشور در زمان تبليغات تخلف انتخاباتی خاصی رخ نداده است .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016