دوشنبه 27 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی لاريجانی: نتيجه انتخابات، شرايط همگرايی را بيشتر کرده است

• امروز بيش از هر زمانی نيازمند عزم جدی در جهت رونق ملی هستيم و کنترل تورم و بهبود شرايط اشتغال به اين مهم بستگی دارد.

ايلنا ـ رئيس مجلس ضمن تشکر از حضور با شکوه مردم در انتخابات يازدهم رياست جمهوری، آن را نشانه اوج بلوغ سياسی مردم دانست و تصريح کرد: نتيجه انتخابات يازدهم، شرايط همگرايی را بيش از گذشته فراهم کرده است.

به گزارش ايلنا، علی لاريجانی، در نطق پيش از دستور خود با بيان اينکه انتخابات رياست جمهوری، شوراها و ميان دوره ای مجلس و خبرگان با حضور چشمگير و درخشنده ملت در پای صندوق های رأی، بار ديگر هوشياری ملی ايرانيان را به منصه ظهور رساند،گفت: بعد از روزها بحث های تبليغاتی و طرح آرای گوناگون، با آرامش و متانت مثال زدنی حماسه ماندگار ديگری خلق شد که از ماه ها پيش رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله خامنه ای(دامت برکاته) نويد آن را داده بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماينده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: در مقابل انواع تبليغات و هياهوهای بين المللی، اقتدار ايران حفظ شد و باعث آبروی نظام مردمسالار دينی گرديد.

وی اظهار اميدواری کرد از وجود نامزدهای حاضر در عرصه انتخابات در مسئوليت های درخور بهره گرفته شود.

لاريجانی با تبريک به حسن روحانی گفت: اميدواريم با عنايت الهی بتوانند گام های استوار در حل مشکلات کشور بردارند و بر استقامت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی بيافزايند.

وی گفت: مجلس انتظار دارد اولاً دولت جديد از افراد توانمند، با تجربه، متدين و متعهد شکل گيرد تا از اندوخته تجربه و تخصص خود بهره جسته و در جهت حل مشکلات و معضلات فعلی با توانمندی مناسب فعال شوند؛ ثانياً همانگونه که برای همگان روشن است و در صدر نظرات تبليغی همه کانديداهای رياست جمهوری به خصوص آقای دکتر روحانی جلوه گری می کرد، دولت آينده مبنای اقدامات خود را اجرای قانون بگذارد که در رأی حکمت ديوانی و عدالت علوی، قانون گرايی است و اين امر محقق نمی شود مگر تصميم و ميثاق حکمرانان از صدر تا ذيل بر آن قرار گيرد.

وی ادامه داد: ثالثاً انتظار مجلس اين است که با اين حضور ارزشمند ملی که در انتخابات بستر همگرايی و وفاق بيش از گذشته فراهم شده، رئيس جمهور منتخب از اين اعتماد ملی در جهت مشارکت هر چه بيشتر مردم در اقتصاد بهره گيرد و خارج از تعارفات و اقدامات تبليغاتی، راهکارهای عملی برای بهبود فضای کسب و کار را در سرلوحه کار دولت قرار دهد.

اين نماينده مردم با بيان اينکه امروز بيش از هر زمانی نيازمند عزم جدی در جهت رونق ملی هستيم و کنترل تورم و بهبود شرايط اشتغال به اين مهم بستگی دارد،گفت: مجلس آمادگی دارد به رئيس جمهور منتخب و دولت جديد مدد رساند و همکاری صميمانه ای در شکل گيری دولت جديد و اقدامات برنامه ريزی شده آنان بنمايد.

وی همچنين گفت: مجلس به سهم خود از تدابير و هدايت های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در انتخابات که باعث حضور چشمگير ملت و وفاق ملی گرديد، سپاسگزاری می کند.

رئيس مجلس شورای اسلامی درگذشت والده مقداد نجف نژاد و مصيبت وارده به جواد جهانگيرزاده را نيز تسليت گفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016