دوشنبه 10 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شرط محسن رضايی برای حضور در کابينه روحانی

فرارو ـ ابوالقاسم رئوفيان،سخنگوی جبهه ايستادگی در گفتگويی تاکيد کرد: برای حضور در کابينه دکتر روحانی با آقای محسن رضايی رايزنی هايی شده است.

رئوفيان که با "مثلث آنلاين" گفتگو می‌کرد، افزود: آقای محسن رضايی پتانسيل خوبی برای احراز پست وزارت اقتصاد را دارد در واقع عزم واراده ايشان در حل مشکلات اقتصادی بر هيچ کس پوشيده نيست بنابراين بنده معتقدم اگر آقای رضايی برای حوزه اقتصاد در نظر گرفته شود در مجلس از رای بسياری بالايی برخودار خواهد شد که يکی از شاخصه های وزير کابينه از منظر دکتر روحانی همين نکته خواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين فعال سياسی ادامه داد: در صورتی آقای رضايی چنين پستی را می پذيرد که ديگر وزارتخانه های اقتصادی و حتی بانک مرکزی در هماهنگی با اين حوزه حرکت کند که البته اين توقع به جايی است زيرا حل مشکلات اقتصادی کشور، افزايش ارزش پول ملی و مبارزه با افزايش نرخ تورم می طلبد که بانک مرکزی هماهنگ با حوزه اقتصادی کشور باشد.

وی اظهار داشت: ترديدی نيست که آقای روحانی از پيشنهادهای منطقی استقبال می کند. بنده معتقدم رهبری نيز از اينکه حوزه اقتصادی کشور به فردی سپرده شود که با برنامه و به لحاظ علمی در اين راستا حرکت کند استقبال خواهند کرد.

رئوفيان اظهار داشت: جبهه ايستادگی با آقای روحانی ديداری نداشته است اما در جلسه فوق العاده ای که خواهيم داشت در خصوص ديدار اعضای شورای عالی جبهه با رييس جمهور منتخب مردم تصميم گيری می کنيم البته قبلا درباره اين ديدار صحبت شده است اما تا کنون با آقای روحانی ديدار نداشته ايم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016