پنجشنبه 30 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کشتە و زخمی شدن سه شهروند کرد در پی شليک مستقيم نيروهای انتظامی رژيم ايران در سردشت

کوردستان ميديا: تنها پس از چند روز از انتخابات، دو ماشين باربر شهروندان کُرد در منطقه‌ی سردشت هدف گلوله نيروهای رژيم قرار گرفته و بر اثر آن سه شهروند کُرد قربانی شدند.

به گزارش وب‌سايت کُردستان ميديا، روز چهارشنبه بيست و نهم خردادماه ١٣٩٢، دو ماشين شهروندان کُرد در منطقه‌ی سردشت در کمين نيروهای رژيم افتاده و هدف گلوله‌ نيروهای رژيم قرار می‌گيرند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در نتيجه‌ی اين يورش يک شهروند به نام "پيمان" فرزند احمد سوری اهل روستای "زووران" کشته می‌شود و يک شهروند ديگر به نام "جلال" فرزند "صالح دوم" اهل روستای "خری آغل" و "عثمان" فرزند "استاد خدر" ساکن شهرستان سردشت زخمی شدند و به بيمارستان سردشت منتقل شدند.

به گفته‌ی شاهدان عينی، نيروهای انتظامی به ظن همراه داشتن اجناس قاچاق ماشن اين شهروندان کُرد را هدف گلوله قرار داده‌اند.

اين در حالی است که آنها هيچ اجناسی را همراه نداشته‌اند.

يکی از شهروندان سردشت به وب‌سايت کُردستان ميديا گفت: " هديه رژيم ايران به شهروندان به جای رفاه و خوشگذرانی مرگ آنان بوده است، و عنوان کرد، انتخابات به اتمام رسيد و کشتار مردم کرد نيز آغاز شده است".


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016