چهارشنبه 29 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دخالت نيروی انتظامی در جشن صعود تيم ملی ايران و بازداشت شهروندان

خبرگزاری هرانا – روز گذشته در پی صعود تيم ملی فوتبال ايران به رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل، ميليون ها تن از شهروندان در سراسر ايران به جشن و شادمانی پرداختند که در برخی از شهرها با دخالت نيروی انتظامی اين جشن ملی به خشونت کشيده شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، نيروی انتظامی در شهرهای تهران، همدان، کرمانشاه، رشت، ساری با حمله به تجمعات مردمی که بعضا نيز شعارهای سياسی در آنها سر داده می شد اقدام به ضرب و شتم شهروندان نمودند.

بر اساس گزارشات رسيده از اين شهرها دهها تن از شهروندان توسط نيروی انتظامی بازداشت شدند و به مراکز پليس امنيت منتقل شدند.

فرمانده نيروی انتظامی همدان در گفتگو با ايسنا اعلام داشت دو نفر از اراذل و اوباش را در اين تجمعات بازداشت کرده است. هم چنين از شهرستان های مختلف گزارشات ويديويی نيز منتشر شده است که نيروی گارد ضد شورش با حمله به سمت شهروندان آنها را مورد ضرب و شتم و بازداشت قرار ميدهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016