یکشنبه 2 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار نقدی: آمريکا ۱۵ سال برای مذاکره با ايران التماس می کند

مهر ـ رئيس سازمان بسيج سازندگی کشور درباره مذاکره با آمريکا گفت: آمريکاييها ۱۵ سال برای مذاکره التماس می کنند و آنها به اين مذاکره نياز دارند.

به گزارش خبرنگار مهر از گلستان، سردار محمدرضا نقدی شامگاه شنبه در ادامه سفر به گلستان و حاشيه افتتاح طرح های اردوهای هجرت سه در گفتگو با خبرنگاران افزود: آمريکا در دنيا خوار شده و در داخل کشور خود نيز رسوا شدند و نياز شديد به اعاده حثيت دارند.

وی در مورد خط مش بسيج گفت: بسيج در طول تاريخ خود منش خود را که همگام با رهبری بوده، نشان داده است و بيشترين همکاری با دولت را در دوران دفاع مقدس داريم.

وی اظهار داشت: بسيج ظرفيتهای عظيمی دارد، تاکنون از اين ظرفيت استفاده کافی نشده که انشاء الله با راهکارهای مختلف از اين ظرفيتها استفاده شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرجام سوريه فروپاشی اسرائيل است

سردار نقدی در مورد سوريه نيز گفت: فرجام بحران سوريه فروپاشی اسرائيل خواهد بود و آنچه که در ترکيه و سوريه اتفاق افتاده نشان می دهد که تلاش می کنند ما به سمت غرب برگرديم ولی ما به نيروها و توانمنديهای خود اتکا می کنيم و هرگز اين کار را نخواهيم کرد.

وی درباره برنامه های اردوهای جهادی بيان داشت: ۱۰ هزار تعميرات مساجد، اماکن مذهبی، خانه های بهداشت، پل ها، جاده ها انجام و ۱۰ هزار مدرسه با همکاری آموزش و پرورش بازسازی می شوند.

تغيير رويکرد اردوهای هجرت

رئيس سازمان بسيج سازندگی کشور عنوان کرد: رويکرد اردوهای هجرت امسال تغيير کرده و از خدماتی بسمت توليد تغيير يافته است.

وی يادآورشد: برای احداث چهار هزار واحد تکثير جوجه در استان برنامه داريم و انشاء الله بتوانيم ظرف امسال و سال آينده ۵۰ ميليون قطعه جوجه توليد کنيم.

سردار محمدرضا نقدی عنوان کرد: برنامه های بسيج از صبح امروز شروع شده و ما برنامه های ترويجی خود را شروع کرديم و امسال اين برنامه ها در ابعاد گسترده اجرا می شود.

توليد ۵۰ ميليون قطعه مرغ در کشور

وی افزود: توليد ۵۰ ميليون قطعه مرغ در کشور در دستور برنامه خواهد بود و انشاء الله در چند سال آينده به ۳۰۰ ميليون قطعه که يک سوم نياز کشور است خواهيم رسيد و اين طرح در خانه ها و واحدهای خانگی مرغی اجرا می شود.

رئيس بسيج مستضعفان کشور ادامه داد: همچنين چهار هزار واحد تکثر جوجه کشی در دست برنامه داريم که ۵۰۰ واحد آن اهدايی و بقيه بصورت اقساطی در اختيار روستاييان قرار گرفته که به پرروش مرغ و ماهی می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر اين، دو هزار واحد توليد قارچ در شهرهای مختلف کشور در دستور برنامه داريم و ۱۰ هزار واحد ورمی کمپوست نيز جاگزين ۶۰۰ هزار تن کود فسفات وارداتی کشور می شود.

ايجاد ۵۰ هزار شغل مستقيم

رئيس سازمان بسيج سازندگی کشور درباره اشتغالزايی طرح های اردوهای هجرت گفت: حدود ۵۰ هزار خانوار تحت پوشش قرار می دهيم و برای اين طرحها فرهنگسازی شده تا بسياری از مردم آموزش ببييند و ۵۰ هزار شغل مستقيم و تعدادی شغل غير مستقيم نيز ايجاد می شود.

وی درباره رسيدن به نقطه مطلوب گفت: ما هنوز با نقطه مطلوب فاصله داريم ظرفيتهای کشورمان زياد است و بايد از آن استفاده شود و اميدورايم با فرهنگسازی کشاورزان به اين سمت راه يابند.

سردار نقدی گفت: مردم به طرف مصرف زدگی رفته اند و بايد تنبلی را ضد ارزش و کار و تلاش را ارزش بدانند.

گلستان استان برتر اقتصادی مقاومتی است

وی با اشاره به حماسه اقتصادی عنوان کرد: در حماسه اقتصادی بايد همه وارد صحنه شوند و هر ايرانی يک توليد کننده باشد و گلستان يکی از سه استان کشور در اقتصاد مقاومتی است و طبيعت آن ظرفيت های بسياری زيادی برای کار دارد.

سردار نقدی افزود: بايد توليد و بازاريابی تقويت شود و جوانان بصورت گروهی، تعاونی برای خريد و عرضه محصولات ايجاد کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016