سه شنبه 4 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خاتمی: عارف در رقم خوردن اين مرحله حساس و سرنوشت ساز نقش بارزی داشت

رييس جمهور سابق کشورمان در پيامی به همايش تقدير از عارف حمايت از روحانی نوشت: در اين هنگام بايد تشکر کنيم از جناب آقای دکتر عارف که در رقم خوردن اين مرحله حساس و سرنوشت ساز نقش بارزی داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سيد محمد خاتمی در اين پيام که توسط محمدرضا تابش نماينده مجلس قرائت شد، تاکيد کرد: آفرينش روز و شب و پياپی آمدن آنها که در کلام والای الهی آيتی بزرگ به شمار می آِيد نماد زندگی است که در صيرورت معنا می يابد، بلکه عين صيرورت است و آنچه ماندنی است روی خداست و آنکه رو به او دارد و در نتيجه هر حرکتی دائم به سوی کمال مطلق است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در ادامه اين پيام آمده است: تدبير درست، تنظيم برنامه ای سنجيده با صيرورت و بهبود زندگی انسان با به مدد گرفتن از لطف باريتعالی است.

همچنين در اين پيام آمده است: خدای را سپاسگزارم که همت اين مردم توانست برگ تازه ای را در سرنوشت اين ملت رقم بزند و علی رغم تنگناها نور اميد را بارور کند و عزيز بزرگوارمان جناب آقای دکتر روحانی را در مسند رياست جمهوری بنشاند.

در اين پيام تاکيد شده است: ما هستيم که در عين پافشاری بر مطالباتمان که از جمله در مواضع دکتر روحانی به خوبی بيان شد دولت و رياست آن را ياری کنيم تا بتواند اين مسئوليت سنگين را به سرانجام برساند.

خاتمی در اين پيام با ابراز اميدواری بر تحقق آنچه مردم می خواستند و وعده آن را در دولت تدبير و اميد شنيدند، تاکيد کرد: در اين هنگام بايد تشکر کنيم از جناب آقای دکتر عارف که در رغم خوردن اين مرحله حساس و سرنوشت ساز نقش بارزی داشت.

در ادامه اين پيام خاتمی ضمن تبريک ميلاد خجسته حضرت ولی عصر، نوشت: تقدير از عارف و حمايت از روحانی تقدير و حمايت از شرف، عزت و خيرخواهی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016