پنجشنبه 6 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرونده تاييد صحت انتخابات شوراها در هيات اجرايی بسته شد

ايسنا ـ رييس ستاد انتخابات شهرستان تهران گفت: پرونده تاييد صحت انتخابات چهارمين دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در هيات اجرايی بسته شد.

سعيد احمدی‌شهرکی در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: شب گذشته جلسه هيات اجرايی انتخابات شوراهای اسلامی برگزار شد و در آن پرونده صحت چهارمين دوره انتخابات چهارمين شوراهای شهر و روستا بسته شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی با بيان اينکه در اين جلسه تاييديه نهايی انجام و به هيات نظارت ارسال شد، خاطرنشان کرد: نتيجه به دست آمده اين بود که در رتبه‌ها هيچ تغييری صورت نگرفت و در واقع هيچ تخلف و مشکلی در انتخابات شوراها وجود نداشته است. در واقع سلامت انتخابات بار ديگر مورد تاييد قرار گرفت.

رييس ستاد انتخابات شهرستان تهران تصريح کرد: از آنجا که ۱۸۰۰ کانديدا در تهران وجود داشت و ممکن بود تشابه اسمی و از اين دست موارد وجود داشته باشد، تنها در تهران آرا بازشماری شد تا حق کسی تضييع نشده باشد.

وی افزود: از دو روز گذشته، نزديک به سه هزار نفر، بازشمارش آرای تهران را در بيش از ۱۰ درصد صندوق‌ها شروع کردند و نتيجه آنطور که در هيات اجرايی مورد توجه قرار گرفت، اين بود که صحت انتخابات تاييد شد.

رييس ستاد انتخابات شهرستان تهران همچنين خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسه هيات اجرايی در شب گذشته پرونده تاييد صحت چهارمين دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در اين هيات بسته شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016