چهارشنبه 29 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات: اصلاح‌طلبان بدون تبليغات در انتخابات شورا پيروز شدند

جبهه اصلاح طلبان در حالی در انتخابات شورای شهر تهران پيروز شد که نامزدهای اصلی رد صلاحيت شده بودند و ما ضمن حضور با ليست دوم جبهه اصلاح طلبان بدون هيچ امکانات تبليغاتی در عرصه انتخابات شورای شهر وارد شده بوديم.

ايلنا: سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: جبهه اصلاح طلبان در حالی در انتخابات شورای شهر تهران پيروز شد که نامزدهای اصلی رد صلاحيت شده بودند و ما ضمن حضور با ليست دوم جبهه اصلاح طلبان بدون هيچ امکانات تبليغاتی در عرصه انتخابات شورای شهر وارد شده بوديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حميد قزوينی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا گفت:‌در جلسه جبهه اصلاحات موضوع انتخابات شورای شهر و رياست جمهوری مورد بحث قرار گرفت و از حضور حماسی مردم و مشارکت بالای آنها در انتخابات و همچنين رای آنان به نامزدهای مورد حمايت جبهه اصلاح طلبان در شورای شهر و رياست جمهوری تقدير و تشکر شد.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات همچنين به جشن خودجوش مردم در سراسر کشور پس از پيروزی حسن روحانی در انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم به صورت خودجوش در پی پيروزی عقلانيت و اعتدال گرايی در کشور که نماد آن آقای روحانی است نشان دادند که رويکردشان چگونه است.

وی ادامه داد: يک روح جمعی در سراسر کشور به صورت واحد جريان دارد. شعارها و پيام‌های مردم که در اين جشن به صورت خودجوش ارائه می شد بايد مورد توجه مسئولان قرار بگيرد.

قزوينی همچنين از درايت نيروی انتظامی برای اجازه برگزاری جشن خودجوش مردم تشکر کرد و افزود: بدون شک اگر اينگونه درايت‌ها بيشتر خرج شود بسياری از اتفاقات تلخ گذشته تکرار نمی‌شود و اميدواريم اين رويکرد خردورزانه همچنان جاری باشد.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با بيان اينکه ليست اصلاح طلبان توانست اکثريت کرسی‌های شورای شهر را در اختيار خود قرار دهد، اظهار کرد: پيروزی اصلاح‌طلبان در شورای شهر نشان می‌دهد که رويکرد مردم نسبت به احزاب چيست و اثبات می‌کند که پول و تبليغات چندان در پيروزی موثر نيست.

قزوينی ادامه داد: جبهه اصلاح طلبان در حالی در اين انتخابات پيروز شد که نامزدهای اصلی رد صلاحيت شده بودند و ما ضمن حضور با ليست دوم جبهه اصلاح طلبان بدون هيچ امکانات تبليغاتی در عرصه تبليغات شورای شهر ورود کرده بوديم.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصريح کرد: خوشبختانه مردم با توجه به برنامه‌های نامزدها و جريان اصلاح طلبان اقبال خوبی از ليست ائتلاف اصلاح طلبان کردند که جای تبريک به مردم خردمند کشورمان دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016