دوشنبه 10 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

منتجب‌نيا: حزب اعتماد ملی برای آغاز فعاليت خود مشکل قانونی ندارد

• حزب اعتماد ملی مشکلی از سوی وزارت کشور و کميسيون ماده ۱۰ احزاب ندارد و می‌تواند فعاليت خود را دوباره از نو آغاز کند.

ايلنا: يک فعال سياسی اصلاح‌طلب گفت: در دولت فراجناحی لازم است که تمامی احزاب به فعاليت بپردازند و دولت بدون هيچ‌گونه وابستگی به حزب يا جريانی از همه احزاب حمايت کند که اين اتفاق باعث می‌شود در گام اول نشاط در جامعه حاکم شده و در گام دوم زمينه برای شکوفايی احزاب فراهم شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نيا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا درباره وضعيت حزب اعتماد ملی در دولت آينده گفت: اين حزب تا به امروز از جهتی کار خود را تعطيل کرده است و جلسات رسمی برگزار نمی‌کند ولی از جهت ديگری اعتبار اين حزب همچنان به قوت خود باقی‌ است و مشکلی از بابت وزارت کشور و کميسيون ماده ۱۰ احزاب ندارد و می‌تواند فعاليت خود را دوباره از نو آغاز کند.

قائم مقام حزب اعتماد ملی ادامه داد:حزب اعتماد ملی در حال حاضر مشکلات ديگری برای آغاز دوباره فعاليت‌های خود دارد که اگر اين مشکلات رفع شود می‌توانيم فعاليت اين حزب را دوباره از سر بگيريم که اميدواريم اين اتفاق در دولت آينده رخ دهد.

وی همچنين به فعاليت اعضای حزب در انتخابات اخير اشاره کرد و افزود: اعضای حزب اعتماد ملی در انتخابات اخير با حضور در ستاد‌های مختلف توانستند در تحقق شعار حماسه سياسی موثر باشند که اميدوار هستيم در دولت آينده با توجه به شعار‌های رييس جمهور منتخب، توجه بيشتر و يکسانی به تمامی احزاب صورت بگيرد.

اين فعال سياسی با تاکيد بر اينکه دولت نبايد به يک حزب تبديل شود، اظهار کرد: فراجناحی بودن حزب يعنی آنکه دولت به عنوان يک حزب عمل نکند ولی همچنان می‌تواند به اعتقادات و اصول يک حزب پايبند باشد و لازم است که در دولت فراجناحی به تمامی احزاب يکسان نگاه شود و اجازه فعاليت سالم به تمامی احزاب داده شود.

منتجب‌نيا ادامه داد: در دولت فراجناحی لازم است که تمامی احزاب به فعاليت بپردازند و دولت بدون هيچ‌گونه وابستگی به حزب يا جريانی از همه احزاب حمايت کند که اين اتفاق باعث می‌شود در گام اول نشاط در جامعه حاکم شده و در گام دوم زمينه برای شکوفايی احزاب فراهم شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016