شنبه 15 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت وکيل ۱۰ ميلياردی پرونده فساد بزرگ

قاضی سراج دلايل بازداشت يکی از وکلای پرونده فساد ۳ هزار ميليارد تومانی که ۱۰ ميليارد تومان حق‌الوکاله گرفته بود را تشريح کرد.

قاضی ناصر سراج در گفت‌وگو با فارس درباره اينکه گفته می‌شود يکی از وکلا در پرونده فساد ۳ هزار ميليارد تومانی حق الوکاله ۱۰ ميليارد تومانی گرفته است گفت: البته در اين پرونده بودند افرادی که از اين رقم بيشتر هم گرفته بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی درباره اينکه شنيده شده اين وکيل بازداشت شده است آيا به دليل گرفتن حق الوکاله دستگير شده است گفت: بازداشت اين فرد به خاطر حق الوکاله نبوده است مطالب ديگری در پرونده بوده است.

قاضی سراج همچنين درباره اينکه آيا گرفتن حق الوکاله ۱۰ ميلياردی جرم تلقی می‌شود گفت: وکلا بايد براساس تعرفه موجود اقدام به اخذ حق الوکاله کنند.

پرونده فساد ۳ هزار ميلياردی پرونده‌ای بود که در اواسط مرداد سال ۹۰ پرده از ان برداشته شد و راز آن افشا شد.

در اين پرونده گروه اريا به رياست مه آفريد خسروی بيش از ۲ هزار و ۸۰۰ ميليارد تومان ال سی های تقلبی گشايش کرده بودند.

در مرحله اول رسيدگی به اين پرونده برای بيش از ۳۰ متهم توسط قاضی پرونده، حکم صادر شد که در اين احکام برای متهم رديف اول تا چهارم حکم اعدام صادر که در ديوان عالی کشور اين حکم تأييد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016