شنبه 22 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارشگران بدون مرز خواستار آزادی فریبا پژوه شد

سازمان گزارشگران بدون مرز خواستار آزادی فریبا پژوه شد.

در بخش فارسی وبسایت این سازمان می خوانیم:

"گزارش‌گران بدون مرز بازداشت خودسرانه فریبا پژوه، همکار بسیاری از روزنامه‌های اصلاح‌طلب را محکوم می‌کند. در تاریخ ۱۹ تیرماه، ماموران شخصی پوش وزارت اطلاعات پس از بازرسی منزل، این روزنامه‌نگار را به زندان اوین منتقل کردند. وی در این مدت دوبار با خانواده تماس تلفنی گرفته است، اما نتوانسته است، در باره علت بازداشت خود خانواده را مطلع کند. مدیر وبلاگ «پس از باران»، پیش از این در تاریخ ۳۱ مرداد ماه ۱۳۸۸ نیز بازداشت شده بود، که پس از سپری کردن ۱۲۴ روز در سلول‌های بند امنیتی ۲۰۹ در تاریخ اول دی ماه همان سال در انتظار برگزاری دادگاه، با سپردن وثیقه به شکل موقت آزاد شده بود. فریبا پژوه به یک سال حبس، تعلیق شده به مدت پنج سال محکوم شده است."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فریبا پژوه روزنامه‌نگار ایرانی روز گذشته چهارشنبه ۱۹ تیرماه در منزل‌اش بازداشت و روانه زندان شد.

فریبا پژوه، روزنامه‌نگار و وبلاگ‌نویس، پیش از این نیز در جریان انتخابات بحث برانگیز دهمین دوره ریاست جمهوری ایران بازداشت و پس از صدو بیست و چهار روز حبس، با سپردن پنجاه میلیون تومان وثیقه از زندان اوین آزاد شده بود. این روزنامه‌نگار در دادگاه بدوی به یک سال حبس تعزیری محکوم شده بود که این حکم در شعبه ۵۴ دادگاه تجدید نظر استان تهران به مدت پنج سال به حالت تعلیق در آمد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016