یکشنبه 23 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برای ختم به خیر دولت احمدی نژاد لحظه شماری می‌کنیم

یک عضو کمیسیون بودجه مجلس درباره تاخیر تقدیم بودجه سال ۹۲ به مجلس گفت: این تاخیر به کشور آسیب های فراوانی زد و این یک سال بخشی از برنامه پنجم است که بلاتکلیفی منابع مالی موجب ضرر دیدن اجرای این برنامه شده است .

به گزارش افکار نیوز ؛ جعفرزاده ایمن آبادی ، با بیان اینکه امیدواریم دولت بعدی برنامه مشخص و مدونی برای اداره کشور داشته باشد ، اظهار داشت: این گونه عملکرد در اداره کشور مردم را متضرر و به کشور خسارت وارد می کند و نیاز است دولت بعدی خسارت وارده به کشور را ترمیم کند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دلیل تاخیر در تقدیم بودجه ، عنوان کرد : عملکرد آقای احمدی نژاد برای من قابل درک نیست و امیدوارم این چند روز به خیر تمام شود و من برای این موضوع لحظه شماری می کنم .

وی ادامه داد : به عقیده من این تاخیرها تعمدی بوده و صرفا برای فرار از پیاده کردن قانون در اداره کشور بوده است .

ایمن آبادی اضافه کرد : در ۱ ماه گذشته میزان تخلفات دولت بی سابقه بوده و کشور پس از انقلاب چنین دولتی با این حجم از بی قانونی را به خود ندیده است .

این عضو کمیسیون بودجه در مورد تاثیرات تاخیر در تقدیم بودجه، گفت: بانک‌ها به دلیل عدم تامین منابع مالی نتوانستند به تعهدات خود عمل کنند و در نتیجه واحد های صنعتی متحمل ضررهای جبران ناپذیری شده اند و به تبع آن مردم زیان های فراوانی دیده اند .

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: دولت آینده با عملکرد خود خاطرات تلخ دولت فعلی را از بین ببرد و کشور را به مسیر خود برگرداند .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016