چهارشنبه 2 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قطع تلفن های زندانيان سياسی زندان کارون اهواز

خبرگزاری هرانا - تلفنهای زندانيان سياسی زندان کارون اهواز از روز يک‌شنبه قطع شده است.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، از روز يک‌شنبه ۳۰ تير ماه تلفن‌های زندانيان سياسی زندان کارون اهواز قطع شده است و ايشان که تا پيش از اين اجازه يک تماس تلفنی ۳ دقيقه‌ای را بصورت يک روز در ميان داشتند، از اين امکان محروم شده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يک منبع مطلع که موفق به ملاقات با يکی از زندانيان سياسی بند سياسی اين زندان شده بود، به گزارشگر هرانا گفت: "با وجود گرمای شديد اهواز که در طی روز بالای ۵۰ درجه سانتيگراد است، کولر بند زندانيان سياسی از بيش از ۲ ماه پيش خراب شده بود و مسئولين هيچ اقدامی در جهت تعمير آن انجام نداده بودند. در ‌‌نهايت هفته گذشته زندانيان خود دست بکار شده و اقدام به جمع آوری پول جهت تعمير کولر نمودند. تعمير کار متخصصی که جهت تعمير کولر وارد زندان شد، به محض ورود توسط مسئولين بازداشت شد و از‌‌ همان موقع تلفن زندانيان سياسی را قطع نمودند."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016