دوشنبه 7 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار نقدی: گروه‌های مقاومت در مصر برای براندازی رژيم صهيونيستی تشکيل می‌شود

فارس ـ رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: همانطور که از حمله به لبنان، نيروی حزب‌الله و از حمله به فلسطين نيروی حماس و جهاد تشکيل شد، امروز نيز از معرکه‌ای که در مصر به راه افتاده است، گروه‌ها و نيروی مقامتی ايجاد می‌شود که دودمان اسرائيل را بر باد خواهد داد.
خبرگزاری فارس: گروه‌های مقاومت در مصر برای براندازی رژيم صهيونيستی تشکيل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پايگاه اينترنتی بسيج، سردار محمدرضا نقدی رييس سازمان بسيج مستضعفين در سيزدهمين همايش تجليل از ورزشکاران جوانمرد حاميان ملت مظلوم فلسطين که در سالن همايش‌های بين المللی صداوسيما برگزار شد، گفت: ورزشکاران جوانمرد، پيشکسوتانی چون شهيد حسن غازی را دارند که در هنگام آزمايش ثابت کردند جوهره جوانمردی در ورزش در آنها وجود دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نقدی با بيان اينکه ميدان های آزمايش الهی همچون دفاع مقدس هر روز برای نمايش جوهره انسان مهيا نيست، اظهار داشت: ميدان‌های ورزشی از عرصه‌هايی است که جوانها با تلاش و پشتکار در آن، ارزش‌های خود را به نمايش می‌گذارند و اوج آن هنگامی است که جوان قهرمان به خاطر ارزش فتوت، جوانمردی، دفاع از مظلوم و ايستادگی مقابل ظالم از مدال و قهرمانی که برايش زحمت کشيده می گذرد.

وی افزايش هر ساله اين ورزشکاران جوانمرد در کشور را يادآور شد و افزود: جوانان ورزشکار ايرانی ثابت کردند که ايران فقط يک پوريای ولی ندارد که به خاطر يک ارزش اخلاقی بالاتر، از مدال و قهرمانی می‌گذرد.

رييس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه خاطرنشان کرد: اين ارزش در وجود ورزشکاران است که داوطلبانه در مقابل ظلم رژيم صهيونيستی می‌ايستند و حتی آرزو می کنند که در اين صحنه ها به جای مدال، با در دست گرفتن اسلحه، جان خود را برای دفاع از فلسطين بدهند.

وی رژيم صهيونيستی را قاتل همه انسانيت عنوان و تصريح کرد: رژيم صهيونيستی نه فقط در قتل و جنايت و کشتار مظلومان و مسلمانان دست دارد بلکه امروز توطئه هايی که در کشور های اسلامی صورت می پذيرد از سوی رژيم صهيونيستی رهبری می‌شود که حزب‌الله و حماس قهرمان در مقابل آن سد محکمی ايجاد کرده‌اند و اکنون انقلاب مردم مصر نيز اين محاصره را تکميل می‌کند.

جانشين فرمانده کل سپاه در امر بسيج، جنگ افروزی بين مسلمانان را توطئه صهيونيستها دانست و بيان کرد: امروز بمب گذاری و کشتار در عراق، شهادت شيعيان در مصر، تحميل جنگ داخلی و نمايش اوج شقاوت و جنايت در سوريه با رهبری وهابيت، سلفيت تکفيری و بهائيت انجام می شود که منشاء همه اينها در حيفا و تل آويو است پس رژيم صهيونيستی به عنوان يک غده سرطانی بايد محو شود.

وی آرامش منطقه را در گرو نابودی رژيم صهيونيستی دانست و خطاب به صهيونيستها گفت: همانطور که از حمله به لبنان نيروی حزب الله و از حمله به فلسطين نيروی حماس تشکيل شد، امروز نيز از معرکه‌ای که در مصر به راه افتاده است، گروه‌ها و نيروی مقاومتی ايجاد می‌شود که دودمان اسرائيل را بر باد خواهد داد.

نقدی اراده امت اسلام را بر نابودی اسرائيل عنوان کرد و افزود: صهيونيست ها بدانند همانطور که رژيم آپارتايد و نژادپرست آفريقای جنوبی که امروز هيچکس حتی نام آن را نمی شناسد به تاريخ پيوسته است، رژيم صهيونيستی نيز به تاريخ خواهد پيوست و مسلمانان با ترويج مرام اميرالمومنين علی عليه السلام در ورزش و فرياد ظلم و جنايت اسرائيل در ميادين ورزشی، رژيم منحوس صهيونيستی را از ميان بر خواهند داشت.

وی ضمن تشکر از ايستادگی و تلاش و کسب نتايج درخشان تيم ملی واليبال جمهوری اسلامی ايران در رقابت‌های جهانی، تصريح کرد: امروز که ايران در علم و فناوری جايگاه های برتر دنيا را کسب کرده است اميدواريم با سرمايه‌گذاری‌هايی که انجام شده است، در ورزش نيز در جهان به اوج برسد.

در اين مراسم از چند ورزشکار لبنانی که حاضر به رويارويی با نمايندگان رژيم اسرائيل در ميادين ورزشی نشده‌اند تقدير به عمل آمد و همچنين از سيزده نفر از ورزشکاران و داوران ايرانی که در طول يک سال گذشته از رويارويی با ورزشکاران رژيم صهيونيستی و داوری مسابقات ورزشکاران اسرائيلی امتناع کردند نيز با اهدای تنديس جشنواره و جوايز ويژه تقدير شد.

در اين مراسم همچنين از سوی جمعيت پيگيری عدم سازش با اسرائيل از مسيحيان لبنان، نشان و لوح تقديری به سردار نقدی رييس سازمان بسيج مستضعفين اهدا شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016