سه شنبه 8 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ملاقات حضوری سعيد متين‌پور در اوين

کميته گزارشگران حقوق بشر - سعيد متين‌پور، روزنامه نگار و فعال سياسی و مدنی، روز دوشنبه هفتم مرداد پس از گذشت حدود ۳ سال از حبس، سرانجام به ملاقات حضوری آمد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش کميته گزارشگران حقوق بشر، آقای متين‌پور به همراه تعدادی زندانی ديگر روز پنجشنبه ۲۷ تيرماه به دنبال يورش ۱۵۰ نفر از ماموران به بند ۳۵۰ زندان اوين، به سلول‌های انفرادی بند ۲۴۰ فرستاده شده بود که متعاقب آن‌ و در اعتراض ۶ نفر از هم‌بنديان وی از جمله دو نفر از اعضای فعلی‌ و سابق کميته گزارشگران حقوق بشر به نام‌های سعيد جلالی فر و سعيد حائری به همراه رضا شهابی، سروش ثابت، فريدون صيدی راد و وحيد علی‌ قلی‌پور دست به اعتصاب غذا زدند.

زندانيان اعتصاب کننده بعد از گذشت ۴ روز با بازگرداندن آقای متين‌پور و ساير زندانيان به اعتصاب غذای خود پايان دادند و سر‌انجام امروز و پس گذشت يک هفته از بازگرداندن به بند ۳۵۰، وی از حق ملاقات حضوری بهره‌مند شد.

سعيد متين‌پور، زندانی سياسی -عقيدتی‌ محبوس در زندان اوين، فارغ التحصيل رشته فلسفه دانشگاه تهران و فعال مدنی به علت فعاليت‌های مدنی به ۸ سال حبس تعزيری محکوم شده و با وجود اينکه نيمی از دوره محکوميت خود را سپری کرده اما همچنان از حق استفاده از مرخصی نيز محروم است، وی هم اکنون در بند ۳۵۰ زندان اوين به سر می‌‌برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016