چهارشنبه 9 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سفير ايران در مسکو: ايران در رابطه با دريافت سيستم "آنتی ـ ۲۵۰۰" با روسيه مذاکره نمی کند

مسکو، ۹ مرداد، خبرگزاری «ريا نووستی» - "محمود رضا سجادی" سفيرجمهوری اسلامی در مسکو اظهار داشت ايران در خصوص دريافت سيستم "آنتی ـ ۲۵۰۰" به جای سيستم "اس ـ ۳۰۰" با روسيه مذاکره نمی کند.

سجادی در حاشيه نشست خبری در خبرگزاری «ريا نووستی» اظهار داشت در رابطه با اين مساله هيچگونه توافقی صورت نگرفته و هيچگونه مذاکراتی انجام نمی شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يادآور می شود سيستم های "اس-۳۰۰" که يکی از کامل ترين سيستم ها در جهان محسوب می شوند، ويژه دفاع از موسسات صنعتی، نهادهای دولتی، پايگاه های نظامی و مقرهای فرماندهی در برابر حملات هوايی و فضايی دشمن هستند. اين سيستم قادر به نابودسازی اهداف بالستيک بوده و از قابليت حمله به اهداف زمينی نيز برخوردار است. حداکثر برد آن ۲۰۰ کيلومتر است.

سيستم های موشکی پدافند هوايی "آنتی ـ ۲۵۰۰"می توانند اهداف واقع در فاصله تا ۳۵۰ کيلومتری از جمله هواپيما ها و موشک های بالدار و بالستيکی ميان برد را نابود کنند. اين سيستم ها نوع تغيير شکل يافته سيستم "اس ـ ۳۰۰ و"هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016