جمعه 11 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عارف: در کابینه حضور ندارم

معاون اول دولت اصلاحات بر ضرورت همکاری همه آحاد مردم و نخبگان با دولت آینده برای تحقق وعده‌ها و مطالبات مردم تاکید کرد.

محمدرضا عارف در حاشیه حضور در راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با تاکید بر ضرورت همکاری مردم و نخبگان با دولت روحانی گفت: همه باید دولت را کمک کنیم تا بتواند به مطالبات مردم و وعده‌هایی که داده است عمل کند.

وی افزود: همواره مطالبات مردم منطقی بوده است منتها در این مطالبات باید به امکانات موجود توجه کرد، بدان معنا که با توجه به امکانات به مطالبات پاسخ داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در ارزیابی از مصوبه اخیر مجلس نمایندگان آمریکا در اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران گفت: آنها می‌خواهند به ایران فشار وارد کنند ولی دنیا فهمیده است که ما تسلیم فشار نخواهیم شد.

عارف ادامه داد: امیدواریم با فضای خوب ایجاد شده، اثر تحریم‌ها را به حداقل برسانیم تا آرامش در داخل کشور ایجاد شود و بعد از آن تلاش شود که تحریم‌ها از بین برود.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود اظهار کرد:‌ در کابینه آقای روحانی حضور ندارم و انتخاب کابینه از اختیارات ایشان است و امیدواریم ایشان کابینه منسجم و هماهنگی داشته باشند.

عارف در برابر این پرسش که "تا چه اندازه فشارهایی که به ایشان وارد شده است در انتخاب این افراد موثر بوده است؟"، پاسخ داد: دقیق نمی‌دانم؛ در جریان این موضوع نیستم.

معاون اول دولت هشتم در پاسخ به این پرسش که "آیا برای حضور در کابینه با شما مشورت شده است؟" گفت: ما یکی - دو مذاکره با ایشان داشتیم و صحبت‌هایی انجام دادیم و ملاقات‌هایی صورت گرفت.

وی درباره ضرورت همکاری گروه‌های مختلف سیاسی با رییس‌جمهور منتخب نیز افزود: آقای روحانی رییس‌جمهور منتخب کل کشور است و پس از اینکه انتخاب شده همه ما باید وارد مرحله رفاقت شویم و وظیفه همه گروه‌هاست که در این باره به ایشان کمک کنند تا ان‌شاءالله بتواند به مطالبات مردم جواب دهد.

عارف در پاسخ به این پرسش که "نظر شما درباره گزینه‌های مطرح شده برای کابینه پیشنهادی چیست؟" گفت: نظری ندارم. این از اختیارات آقای رییس‌جمهور است و ایشان انتخاب کرده است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این پرسش که "آیا این کابینه را مثبت می‌بینید؟" اظهار کرد: باید مثبت نگاه کنیم. باید به آینده امید داشت تا دولت منسجم قوی روی کار آید تا مشکلات را حل کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016