جمعه 11 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ناطق نوری: امیدوارم شاهد آزادی احزاب سیاسی در این دولت باشیم

ایلنا: حجت الاسلام ناطق نوری، گفت: اعمال سیاست‌های جدید آمریكا برای تحریم‌ها، تنها برای كسب امتیاز بیشتر از ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری که در میان خیل عظیم شرکت کنندگان در مراسم روز قدس حضور یافته بود، در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آزادی احزاب سیاسی با حضور دولت روحانی به چه صورت خواهد بود، گفت: دیدگاه آقای روحانی را همه می‌دانند. وی فردی روشن و متعهدی است که چهره‌اش ناشناخته نیست و در مسئولیت‌های مختلف و سنگرهای متعدد حضور داشته است.

وی با بیان اینکه دیدگاه‌های ملی و فراجناحی ایشان برای همه شناخته شده است، افزود: امیدواریم براساس قانون اساسی و قوانین عالی کشور شاهد عینیت بخشیدن به این مساله باشیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری، در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا مبنی اینکه با توجه به اینکه آمریکا تحریم‌های جدیدی را طی روزهای گذشته در مجلس نمایندگان خود به تصویب رسانده است، به اعتقاد شما تحریم‌های جدید با توجه به آغاز دولت یازدهم در چه راستایی بوده است، تصریح کرد: ما همیشه از حق خودمان دفاع کرده و می‌کنیم. روحانی نیز همانگونه که اعلام کرده است تدبیر و اعتدال دارند. ما باید براساس تدبیر پیش برویم و عاقلانه عمل کنیم. آمریکا و دشمنان ما فکر می‌کنند در چنین شرایطی اگر فشار بیشتری بیاورند می‌توانند امتیاز بیشتری را نیز کسب کنند.

ناطق نوری با بیان اینکه به اعتقاد من؛ تحلیل امریکایی برای اعمال فشار در این سال‌ها نادرست بوده است، ادامه داد: باید آنها با تدبیر حرکت کنند تا دولت با تدبیر ما نیز با حفظ مصالح کشور و باتوجه به عزتی که مقام معظم رهبری فرموده‌اند حکیمانه حرکت کند.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر ضرورت داشتن همکاری‌های احزاب با دولت جدید گفت: قطعا ضرورت دارد همه مردم و گروه‌ها و کسانی که دلشان برای انقلاب و کشور می‌سوزد با وحدت کلمه از دولت جدید حمایت کنند تا مشکلات کشور حل شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016