شنبه 26 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مشاور سعيد مرتضوی مديرعامل تأمين‌ اجتماعی شد

• هيئت امنای سازمان تأمين اجتماعی که به تازگی سعيد مرتضوی، مدير عامل اين سازمان و ناصر برهانی، از مقامات کارگری نزديک به مديرعامل را در ترکيب خود شاهد است، با حکمی «علی روحبخش» را به سمت مديرعاملی اين سازمان منصوب کرد.

به گزارش ايلنا، صدور حکم مديرعاملی از جانب اعضای هيئت امنای سازمان تأمين اجتماعی که در دوران مسئوليت مرتضوی منصوب شده‌اند، درست در روز معارفه وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت يازدهم صورت گرفته است و به اين ترتيب جدال سياسی يک سال گذشته درباره حضور سعيد مرتضوی در سازمان تأمين اجتماعی به دولت يازدهم خواهد رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



صدور اين حکم از آن جهت غير قانونی است که طبق روال قانونی، هيئت مديره سازمان موظف به معرفی مديرعامل جديد به هيئت امنای سازمان است و پس از تأييد هيئت امنا، با حکم معاون اول رئيس جمهور مدير عامل سازمان منصوب می‌شود.

همچنين در روزهايی که مجلس درگير بررسی صلاحيت وزرای پيشنهادی بود، مجوز استخدام ۵۰۰ نفر از کارمندانی که گفته می‌شود از نزديکان سياسی مديرعامل فعلی سازمان هستند، صادر شده است.

گفتنی است علی روحبخش پيش از اين مشاور اجرايی مديرعامل سازمان و مدير مالی سازمان تأمين اجتماعی بوده است.

همچنين در زمان برگزاری دادگاه کهريزک و ماجرای اعلام رضايت خانواده يکی از قربانيان اين جنايت برخی اخبار حاکی از اين بود که علی روحبخش در جلب رضايت خانواده جوادی فر نفش پر رنگی داشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016