یکشنبه 27 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخرين پيشنهاد مجلسی‌ها به رئيس جمهور سابق، احمدی نژاد شهردار مشهد می شود؟‬

• برخی از نمايندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی در حال رايزنی با رئيس جمهور سابق کشورمان برای بر عهده گرفتن مسئوليت بزرگترين کلان شهر مذهبی جهان هستند.

مهر ـ به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با روی کار آمدن دولت يازدهم و شورای شهر جديد مشهد مقدس، گزينه های مختلفی برای تصدی عنوان شهرداری اين شهر مطرح می شوند که شاخص ترين اين چهره ها، محمود احمدی نژاد رئيس جمهور دولت های نهم و دهم است.

در همين ارتباط سيد هاشم بنی هاشمی، شهردار اسبق مشهد و نماينده فعلی مردم اين شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مطرح کردن نام محمود احمدی نژاد به عنوان شهردار آينده مشهد، اظهار کرد: بنده فقط پيشنهاد دهنده شهردار شدن احمدی نژاد در مشهد هستم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در عين حال تصريح کرد: البته بايد شورای شهر جديد شهر مشهد درباره شهردار آينده اين شهر تصميم بگيرند و آنچه بنده مطرح کرده ام فقط يک پيشنهاد است که البته دلايلی برای آن دارم.

نماينده مردم مشهد در مجلس در پاسخ به اين سئوال که آيا با احمدی نژاد در خصوص پذيرفتن شهرداری مشهد صحبتی شده و نظر ايشان گرفته شده است يا خير؟ گفت: با آقای احمدی نژاد هنوز در اين خصوص صحبتی نشده است، اما قرار است افراد مرتبط با ايشان موضوع را به اطلاع رئيس جمهور سابق رسانده و نظر او را جويا شوند.

به گزارش مهر، سعيد جليلی از سوی جبهه پايداری، رستم قاسمی، محمد جواد محمدی زاده، مرتضی بختياری و مرتضی تمدن از سوی جريان نزديک به دولت نهم و دهم، علی اصغر عنابستانی از سوی جريان انحرافی، کاظمی از سوی اصلاح طلبان، داوودآبادی از سوی انصار حزب الله، مهدی برادران از سوی دانشگاهيان و رئيسيون از سوی سنتی های شهرداری مشهد، گزينه های مطرح برای تصدی عنوان شهردار در بزرگترين کلان شهر مذهبی جهان هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016