سه شنبه 29 مرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد مسئولان دانشگاه بين‌المللی ايرانيان را منصوب کرد

محمود احمدی نژاد رئيس جمهور سابق در احکام جداگانه‌ای مسئولان دانشگاه جامع بين‌المللی ايرانيان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود احمدی‌ نژاد رئيس دانشگاه جامع بين‌المللی ايرانيان در احکام جداگانه‌ای مسئولان اين دانشگاه را منصوب کرد.

وی در اين احکام، سيد شمس‌الدين حسينی وزير اقتصاد دولت دهم را به عنوان رئيس مجتمع اقتصادی و مالی، محمدرضا شمس اردکانی را به عنوان رئيس مجتمع علوم پزشکی، حميد بقايی را به عنوان معاون پشتيبانی و بهروز مرادی را به عنوان معاون طرح و برنامه و نمايندگی‌های دانشگاه جامع بين‌المللی ايرانيان منصوب کرد.

متن اين احکام که به صورت جداگانه خطاب به اين افراد صادر شده به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


استحضار داريد که پيشرفت، تعالی و سعادت جامعه مستلزم حرکت مستمر و هدفمند علمی، پويايی تفکر و انديشه‌ورزی است. رشد علمی و اعتلای انديشه، شاخص ظرفيت‌ها و البته شايستگی‌های هر فرد و هر ملتی در تراز ملی و بين‌المللی محسوب می‌شود.

هم‌افزايی حرکت‌های پرشتاب علمی گسترده امروز دانشمندان و متفکران ايران زمين در قالب يک دانشگاه پيشرو در علم و فناوری در تراز جهانی يک ضرورت و نيازمند تلاش عالمانه، دلسوزانه و پيگير است.

دانشگاه بين‌المللی ايرانيان بر اين باور و در ساحت اين انديشه برپا شده است و جهاد علمی و فرهنگی را روح حاکم بر کار و ماموريت اصلی خود می‌داند.

اميدوارم با توکل بر خداوند و استعانت از امام عصر (عج) و با همراهی و همدلی ساير همکاران و استفاده از آرای صاحب‌نظران حوزه و دانشگاه در انجام وظايف محوله موفق باشيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016