شنبه 2 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بروجردی اتهام خرید اورانیوم از تبعه سیرالئونی را رد کرد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ایران از تولید کنندگان کیک زرد است، گفت: سناریوی آمریکا درباره تلاش تبعه سیرالئونی برای فروش کیک‌زرد به ایران شبیه جوک است.

علاء الدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، درباره ادعای مقامات آمریکایی مبنی بر بازداشت یک شهروند سیرالئونی به دلیل تلاش برای فروش مواد هسته‌ای(کیک زرد) به ایران، گفت: ادعای مطرح شده از سوی مقامات آمریکایی بیشتر شبیه جوک است تا واقعیت؛ کیک زرد با کیک صبحانه تفاوت زیادی دارد زیرا نمی‌توان بخشی از آن را در پاشنه کفش جای داد و از کشوری به کشور دیگر منتقل کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نیازمند خرید کیک زرد از تبعه سایر کشورها نیست، تصریح کرد: ایران از تولید کنندگان کیک زرد است و بنابر این ادعای مطرح شده با هدف تاثیر گذاری بر مذاکرات ایران و گروه 1+5 در دولت جدید طراحی شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با تاکید براینکه دولتمردان آمریکایی نباید به دنبال فضاسازی منفی ضدجمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی باشند، ادامه داد: واشنگتن به جای ایجاد جو روانی، از فرصت به دست آمده در دولت جدید ایران استفاده کند و به دنبال مذاکره سازنده برای پایان دادن به مسئله هسته‌ای ایران باشد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به ادعای موسسه مطالعات علوم و امنیت بین المللی آمریکا مبنی بر آسفالت شدن بخشی از سایت پارچین، گفت: در مقاطع مختلف بازرسان آژانس از سایت پارچین بازدید کرده‌اند و صحت اینکه مشکلی در این سایت وجود ندارد را تائید کرده‌اند و ادعای مطرح شده حلقه‌ای از زنجیره فضا سازی ضد ایران است.

برخی رسانه‌های غربی مدعی شدند مقامات آمریکایی یک شهروند سیرالئونی را در فرودگاه جان اف کندی بازداشت کرده‌اند که در حال تلاش برای فروش کیک زرد به ایران بوده است.

موسسه آمریکایی مطالعات علوم و امنیت بین المللی (isis)درگزارشی مدعی شده، تصاویر ماهواره‌ای اخیر نشان از تغییرات بیشتر در سایت نظامی پارچین دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016