پنجشنبه 7 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مرضيه افخم سخنگوی وزارت خارجه شد

ايسنا ـ سخنگوی وزارت امور خارجه با اعلام انتخاب مرضيه افخم به عنوان سخنگوی جديد وزارت امور خارجه تاکيد کرد: ملاک اصلی در انتخاب‌ها و انتصاب‌های سفرا و سخنگوی وزارت امور خارجه تخصص و صلاحيت‌های افراد است.

سيدعباس عراقچی با اعلام اين مطلب خاطرنشان کرد: در شرايط مساوی از تخصص و صلاحيت ممکن است به خانم‌ها اولويت داده شود، اين به دليل تاثيرگذاری مثبتی است که اين امر در عرصه‌های سياست خارجی دارد. با اين حال ملاک اصلی کماکان تخصصی است که برای پست سخنگويی بايد وجود داشته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سخنگو با توجه به قابليت‌های شخصی و تجارب کار و تخصص در حوزه ديپلماسی رسانه‌ای،‌ انتخاب شده و مسلما ملاک برتر و اول تخصص افراد بوده و خواهد بود.

وی درباره برخی انتقادات مطرح شده در روزهای گذشته گفت: کسانی که انتقاد دارند، پس از اينکه افراد منتخب اعلام شدند، متوجه خواهند شد که در انتخاب آنها ملاک اصلی، تخصص بوده است.

وی با اشاره به انتخاب خانم مرضيه افخم به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ايشان فردی با سابقه و پرتجربه‌ در حوزه ديپلماسی رسانه‌ای بوده است. وی يک دوره مديرکل اطلاعات و مطبوعات بوده و در حال حاضر نيز مديرکل ديپلماسی عمومی وزارت خارجه است.

عراقچی ادامه داد: خانم افخم از سوابق طولانی در عرصه کار رسانه‌ای و تجربه ديپلماتيک برخوردار است و از نظر ميزان تناسب تجربه کاری، بهترين انتخاب برای حوزه سخنگويی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016