یکشنبه 10 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار نمايندگان مجلس ايران با بشار اسد

مهر ـ رئيس جمهوری سوريه در ديداررئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی ايران با وی از توان سوريه در مقابله با تجاوز خارجی به پشتوانه ملت و ارتش اين کشور و ادامه عمليات عليه تروريسم در سوريه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوريه(سانا)، بشار اسد رئيس جمهوری سوريه گفت: تهديدات در باره حمله نظامی سبب نخواهد شد که سوريه از اصول و مبادی خود دست بردارد و جنگ عليه تروريسم را متوقف کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی افزود: سوريه به پشتوانه پايداری ملت مقاوم و همبستگی آن با ارتش شجاعش توان مقابله با هر تهاجم خارجی را دارد. به ويژه که به طور روزانه با دشمنان داخلی شامل گروههای تروريستی و حاميان آنها مبارزه می کند و پيروزی های متوالی به دست آورده است و در راستای تحقق ثبات و امنيت در سراسر سوريه حرکت می کند.

از سوی ديگر علاء الدين بروجردی نيز ضمن تاکيد بر حمايت جمهوری اسلامی ايران از سوريه تاکيد کرد: شرفای منطقه اجازه پياده شدن طرحهای خارجی که نقش سوريه مقاوم و ثبات و امنيت منطقه را هدف قرار داده است را نخواهد داد.

وی افزود: هر تهاجم خارجی به سوريه به شکست منتهی خواهد شد و تبعاتی برای مجريان آن به دنبال خواهد داشت و بازنده بزرگ از اين ماجراجويی آمريکا و همپيمانان منطقه ای آنها که در راس آنها رژيم صهيونيستی است خواهند بود.

بروجردی بيان کرد: بهانه هايی که واشنگتن برای اين اقدام نظامی مطرح می کند برای افکار عمومی بين المللی نخ نما شده است و ايران به همه عقلا در دنيا توصيه می کند که به آمريکا فشار آورند تا منطقه و دنيا را از مخاطر جنگ افروزی که کسی قادر به مهار آن نيست، دور نگه دارند.

از سوی ديگر بروجردی و هيئت همراهش با وائل الحلقی نخست وزير و وليد المعلم وزير خارجه سوريه ديدار و گفتگو کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016