سه شنبه 12 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خشونت مرگبار در قرارگاه اشرف، جنايت مشترک خامنه ای و رجوی بود که بدست نوری مالکی انجام شد! اطلاعيه موج سبز

صبح روز يکشنبه ده ها تن از اعضای سازمان "مجاهدين خلق" قرارگاه اشرف کشته و مجروح شدند. وقوع اين جنايت پيامد عواملی است که حکومت فاشيست دينی در ايران از يک سو و از سوی ديگر رهبری سازمان "مجاهدين خلق" برای ثابت کردن توهم "روزی قرارگاه اشرف، تهران را به لرزه در خواهد آورد" و ساکنين اشرف و ليبرتی را قربانی کردند، تا شعارهای آقای مسعود رجوی بی ربط نگردد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



تاييد و تاکيد سپاه پاسداران مبنی بر "انتقام الهی و انقلابی" به اين عمل وحشيانه و غير انسانی و نقش دولت نوری مالکی در اين جنايت رانبايد فراموش کرد، حتی زندانبان ها هم مسئول جان زندانيان هستند، حال دولت نوری مالکی بعنوان رئيس دولت عراق مسئول حراست و حفظ جان مردم ساکن در ان کشور است. اگر درگيری در قرارگاه اشرف صورت گرفته است، نيروهای امنيتی عراق می بايد ازادامه و گسترش آن جلوگيری می کردند.

صدای موج سبز، اين کشتار جمعی را، به مانند نماينده سازمان ملل در امور پناهندگان، که عليه افراد غير نظامی واقع شده را فارغ از اينکه چه کسی عامل آن بوده محکوم ميکند و خواستار خروج سريع ساکنين اشرف و ليبرتی به کشور های امن و تشکيل کميسيونی حقيقت ياب از طرف سازمان ملل در امور پناهندگی برای رسيدگی به اين کشتار و معرفی عاملان ان است.

صدای موج سبز


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016