دوشنبه 11 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه سپاه پاسداران در مورد کشتار در اردوگاه اشرف

خبرگزاری فارس - متن کامل پيام روابط عمومی کل سپاه پاسداران:

بسم الله الرحمن الرحيم

إنّ المنافقين فی الدّرک الأسفل من النّار و لن تجد لهم نصيراً

سرانجام تقدير الهی بر آن قرار گرفت که فرزندان رشيد مجاهدان شهيدِ عراقی با اقدامی انقلابی، انتقام تاريخی خود را از جنايت مشترک صدام و منافقين در انتفاضه شعبانيه که در آن هزاران زن و کودک بی گناه عراقی به شهادت رسيدند را در لانه عنکبوتی منافقين رقم زده و عبرتی جاودانه و رشادتی ماندگار را به اثبات رسانند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين اقدام که منجر به هلاکت رسيدن قريب به هفتاد تن از کادرهای فاسد منافقين از جمله هفت تن از شورای رهبری و مسئولان اطلاعات و عمليات سازمان منافقين با بيش از ۳۰ سال سابقه جنايت گرديد، يقيناً مايه تشفی خاطر امت اسلامی و خانواده های معظم شهدا خصوصا خانواده های معزز شهدای ترور خواهد شد.

بدون ترديد دو ملت مسلمان ايران و عراق خاطرات تلخ خيانت ها و جنايت های منافقين پليد را هرگز فراموش نکرده و سرنوشت اجتناب ناپذير و محتوم منافقين جز ذلت، آوارگی، درماندگی و نابودی کامل نخواهد بود.

سپاه اين انتقام الهی را از وعده های خداوند تبارک و تعالی می داند که در سالروز شهادت صالحان اين امت، شهيدان رجايی و باهنر عنايت فرمود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
دهم شهريورماه ۱۳۹۲


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016