یکشنبه 10 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اظهارات وزير اطلاعات در واکنش به کشته‌شدن چند تن از مجاهدين خلق در اردوگاه اشرف

ايسنا ـ وزير اطلاعات عصر يکشنبه درباره حمله به مقر منافقين در پادگان اشرف در عراق گفت: ممکن است آنها با اراده حاکميت عراق مقابله کرده باشند و عراق نيز از حاکميت خود دفاع کرده باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش خبرنگار ايسنا حجت‌الاسلام والمسلمين علوی در حاشيه جلسه هيات دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر اينکه « امروز در رسانه‌ها مطرح شده که معاون مريم رجوی سرکرده گروهک تروريستی منافقين و چند نفر از اعضای اين گروهک در عراق به هلاک رسيده‌اند، آيا شما در جريان اين موضوع هستيد؟» گفت: مدت مديدی است بين دولت عراق و همچنين کسانی که مقر اشرف را در تصرف خود دارند بحث و گفت‌وگوست. ممکن است آنها با اراده حاکميت عراق مقابله کرده باشند و عراق نيز از حاکميت خود دفاع کرده باشد.

علوی همچنين در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اينکه «در پی صحبت‌های دو هفته پيش شما در حاشيه جلسه هيات دولت از سوی برخی از افراد نسبت به اين سخنان انتقاداتی وارد شده است» گفت: بالاخره در مورد موضوعات مختلف افراد ديدگاه و نظراتشان را بيان می‌کنند و هر کسی می‌تواند نظر خود را بگويد.

وی افزود: وقتی نظرمان را ابراز می‌کنيم به اين پايبند هستيم که در چارچوب ارزش‌های اخلاقی و مودبانه اين ديدگاه‌ها را بيان کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016