چهارشنبه 20 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرزند مهدی کروبی از موافقت رهبری با ارجاع پرونده رهبران دربند جنبش به شورای امنيت ملی خبر داد

سحام نيوز: فرزند مهدی کروبی با تاييد خبر ديدار آقای هاشمی رفسنجانی با آيت الله خامنه ای در خصوص مشکلات کشور از جمله آزادی رهبران جنبش اعتراضی مردم، گفته است که شنيده شده رهبری با ارجاع اين موضوع به شورای عالی امنيت ملی موافقت نموده است.

به گزارش سحام، دکتر محمدتقی کروبی، در يادداشتی که در فيس بوک خود منتشر کرده، آورده است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


“چند هفته پيش در محافل سياسی خبری از ديدار آقای هاشمی با رهبری بيان شد که در آن موضوع پايان دادن به وضعيت حصر و حبس غير قانونی رهبران جنبش سبز مورد توجه رئيس مجمع تشخيص مصلحت قرار گرفته بود. در همين راستا شنيده شد که رهبری موافقت خود را با ارجاع اين پرونده به شورای عالی امنيت ملی اعلام کردند تا اين شورا با دبير جديد به موضوع حبس غير قانونی ورود ماهوی داشته باشد. انتخاب آقای شمخانی بعنوان فردی لايق و توانمند که در دوران جنگ سابقه ارزشمندی داشته و همواره در کنار مردم و کشور بوده هم جای تقدير و تشکر دارد و هم اميدی برای رفع حصر رهبران دربند. به اميد آزادی همه زندانيان سياسی وعقيدتی.”

پيشتر خبرهايی در خصوص ديدار هاشمی رفسنجانی با رهبر جمهوری اسلامی با موضوع رفع حصر و آزادی آقايان کروبی و موسوی و خانم رهنورد منتشر شده بود.

امروز با حکم حسن روحانی، شمخانی به عنوان دبيرشورای عالی امنيت ملی کشور جانشين سعيد جليلی شد.

لازم به توضيح است که شمخانی از جمله افرادی است که طی چهارسال اخير، حاضر نشد تحت فشار افراد تماميت خواه از مسير مردم و راهی را که مهدی کروبی و ميرحسين موسوی آن را رهبری می کردند، تبری بجويد.

اکنون نزديک به ۹۵۰ روز از حصر و حبس اقايان کروبی و موسوی و خانم رهنورد سپری شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016