پنجشنبه 28 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ژاپن نگرانی های درباره ايمنی نيروگاه فوکوشيما را برطرف می کند

يورونيوز ـ شينزو آبه نخست وزير ژاپن روز پنجشنبه برای دومين بار از نيروگاه هسته ای داييچی فوکوشيما بازديد کرد. او قصد دارد دو رآکتور شماره های ۵ و ۶ اين نيروگاه را بطور کامل تعطيل کند.

اخيرا گزارش شده بود که مقداری آب آلوده به مواد راديواکتيو از اين رآکتورها به بيرون نشت کرده و احتمال می رود که حداقل بخشی ازاين آب به دريا راه يافته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



نخست وزير ژاپن در اين بازديد گفت: “دولت تمام ابتکارات خود را به کار می بندد تا آب الوده و عوارض ناشی از ان را برطرف کند. من به عنوان فرد پاسخگو اين مسئله را دنبال می کنم.”

آقای آبه همچنين گفت که او قصد دارد پيش از برگزاری بازيهای المپيک سال ۲۰۲۰، نگرانی ها از امنيت نيروگاه فوکوشيما را برطرف کند.

هنوز روشن نيست که به طور دقيق چه زمانی دو رآکتور نيروگاه داييچی کاملا تعطيل می شود، اما مسئولان اين نيروگاه می گويند که اين اقدام طی دوازده ماه آينده انجام خواهد شود.

انفجار نيروگاه فوکوشيما بعد از حادثه چرنوبيل بدترين فاجعه هسته ای طی دهه های اخير محسوب می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016