جمعه 29 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رژه نیروهای مسلح یکشنبه در سراسر کشور با مسئولیت سپاه برگزار می شود

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: رژه سراسری نیروهای مسلح در سراسر کشور با مسئولیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح یکشنبه برگزار می شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک فرا رسیدن سی و سومین سالگرد دفاع مقدس برابر جنگ تحمیلی هشت ساله استکبار جهانی، به ملت ایران و علاقمندان به انقلاب اسلامی در سراسر گیتی اظهار داشت: رژه سراسری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با هدف نمایش اقتدار و آمادگی های همه جانبه دفاعی ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در روز یک شنبه شنبه 31 شهریور ماه و در آغاز هفته دفاع مقدس در تهران و سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: مسئولیت برگزاری رژه امسال بر اساس ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واگذار شده است و ما در تعامل و هماهنگی با نمایندگان ارتش، ناجا و سایر مراجع ذیربط تمهیدات لازم برای برگزاری شکوهمند و اقتدار آمیز این مراسم ملی را پیش بینی کرده ایم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شریف تصریح کرد: مراسم رژه تهران با حضور یگان های زمینی، دریایی، هوایی و پدافند ارتش و سپاه و نیز یگان هایی از ناجا و بسیج با حضور رئیس جمهور محترم جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، فرماندهان و مقامات عالیرتبه لشکری و کشوری، وابستگان نظامی کشورهای خارجی و جمعی از خانواده های معظم شهدا، صبح یک شنبه در جوار مرقد ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) انجام می شود.

مسئول روابط عمومی کل سپاه همچنین از نمایش سامانه ها و تجهیزات دفاعی و نظامی در حوزه های مختلف زمینی، دریایی و هوافضا در این رژه خبر داد و گفت: این توانمندی ها عموماً با تلاش های جهادی متخصصین داخلی در حوزه صنعت دفاعی کشور و بگونه ای صد در صد بومی تولید و به بهره برداری رسیده است.

شریف در ادامه افزود: اقوام و طوایف غیور و دلاور میهن اسلامی نیز آمادگی های خود برای صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور و دفاع از آرمان ها و ارزشهای انقلاب اسلامی را در قالب یگان های نمونه بسیج از اقوام ترک، بلوچ، عرب، کرد، لر، ترکمن و ... به نمایش خواهند گذاشت.

وی در پایان تأکید کرد: رژه 31 شهریورماه نشان خواهد داد ملت ایران و نیروهای مسلح به مدد تجارب ارزشمند تاریخی بویژه در جنگ تحمیلی هشت ساله، در عرصه ی پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی و مقابله با تهدیدات دشمنان لحظه ای درنگ نکرده و با آمادگی و هوشمندی کامل هر گونه تهاجم و تعرض خارجی را با پاسخی سخت و قاطع مواجه خواهند کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016