دوشنبه 1 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سه ماه و نيم بی‌ خبری مطلق از حامد صارمی

کميته گزارشگران حقوق بشر - با گذشت ۱۰۸ روز از بازداشت حامد صارمی به همراه پدرش حسن صارمی و خواهرش شهلا صارمی، اين زندانی سياسی از حق ملاقات و تماس تلفنی محروم بوده و اطلاع دقيقی‌ از محل نگهداری و وضعيت سلامتی وی در دست نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش کميته گزارشگران حقوق بشر، حسن صارمی فعال حقوق کودک و برادر زندانی سياسی علی صارمی که در هفتم ديماه ۸۹ اعدام شده بود، در تاريخ ۷ شهريور پس از گذشت ۸۳ روز به قيد وثيقه از زندان آزاد و شهلا صارمی پس از گذشت ۸۶ روز در تاريخ ۱۰ شهريور ۹۲ به بند نسوان زندان اوين منتقل شد اما حامد صارمی تا کنون هيچ تماسی با بيرون از زندان نداشته و هيچ اطلاعی از وضعيت سلامتی وی در دست نيست.

حدود يک هفته پيش از انتخابات رياست جمهوری و در تاريخ ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ حسن صارمی، به همراه دو تن از فرزندانش به نام‌های حامد صارمی ۳۳ ساله و شهلا صارمی ۲۹ ساله در محل منزل مسکونيشان به بازداشت نيروهای امنيتی در آمدند و ماموران اقدام به تفتيش محل سکونت آن‌ها و همجنين ضبط وسايل شخصی از قبيل کامپيو‌تر و موبايل کردند.

علی صارمی که در مجموع حدود ۲۳ سال را در زندان‌های قبل و بعد از انقلاب گذرانده بود در تاريخ ۷ ديماه ۸۹ به اتهام محاربه و همکاری با گروه‌های مخالف نظام و بدون اطلاع وکيل و خانواده‌اش در زندان اوين اعدام شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016