سه شنبه 2 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آتش سوزی در خط لوله گاز ماهشهر- شادگان

مهر - بامداد امروز خط لوله شادگان به ماهشهر به دليل مشکلات فنی دچار آتش سوزی شد که هم اکنون با حضور تيم های امداد و آتش نشانی آتش سوزی اين لوله گاز مهار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر بامداد امروز خط لوله انتقال گاز شادگان به بندر ماهشهر به قطر تقريبی ۴۰ اينچ دچار آتش سوزی شده است که علت اصلی اين حادثه گازی تاکنون توسط شرکت ملی گاز ايران اعلام نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يک مقام مسئول در شرکت ملی گاز ايران با تاييد اين حادثه گازی گفت: خط لوله انتقال گاز شادگان به ماهشهر به دليل مسائل فنی دچار آتش سوزی شده است.

وی با اعلام اينکه از بامداد امروز نيروهای امداد و آتش نشانی شرکت گاز استان خوزستان و منطقه يک شرکت انتقال گاز ايران در اين حادثه اعزام شده اند، تصريح کرد اين حادثه گازی هيچ گونه خسارت جانی به همراه نداشته است.

اين مقام مسئول با تاکيد بر اينکه هم اکنون عمليات مهار آتش سوزی در اين خط لوله گاز انجام شده است، اظهار داشت: در شرايط فعلی مشغول تخليه گاز باقيمانده در خط لوله بوده و تا ساعات ديگر عمليات بازسازی خط لوله حادثه ديده آغاز خواهد شد.

وی با يادآوری اينکه پيش بينی می شود تا فردا عمليات بازسازی خط لوله آسيب ديده انتقال گاز شادگان به بندر ماهشهربه پايان برسد، تاکيد کرد: يک تيم ويژه دلايل بروز اين حادثه گازی را در حال بررسی است که در صورت تکميل نتايج دلايل ايجاد اين حادثه گازی اعلام خواهد شد.

به گزارش مهر، خط لوله انتقال گاز شادگان به ماهشهر يکی از خطوط انتقال گاز طبيعی به منظور تامين خوراک صنايع و برخی از واحدهای پتروشيمی در منطقه ويژه اقتصادی پتروشيمی در بندرماهشهر است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016