چهارشنبه 3 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صدور حکم ۵ سال حبس برای يک فعال مدنی آذربايجانی

کمپين دفاع از زندانيان سياسی و مدنی ـ صبح سه‌شنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - علی خيرجو فعال مدنی آذربايجانی برای حضور در جلسه محاکمه که پيش تر توسط احضاريه ای به وی ابلاغ شده بود در شعبه اول دادگاه انقلاب اردبيل به رياست قاضی حسن زاده حضور يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنابه گزارش کمپين دفاع از زندانيان سياسی و مدنی ، حسن زاده با تغيير عنوان اتهامی به عضويت در گروه غيرقانونی موسوم به چنلی بئل جهت بر هم زدن نظم و امنيت ملی و عمومی کشور سوالاتی را در اين زمينه از آقای خيرجو پرسيدند و بعد از اخذ آخرين دفاعيات وی ،پس از حدود نيم ساعت نامبرده به ۵ سال حبس تعزيری همراه با تبعيد در زندان مرکزی کرمانشاه و همچنين دو سال ممنوعيت از اقامت در استانهای آذربايجان شرقی،غربی و اردبيل صادر نمود.
لازم به ذکر است علی خيرجو در جريان اعتراضات گسترده شهرهای آذربايجان نسبت به خشکيده شدن درياچه اورميه در شهريور ۱۳۹۰ دستگير شده بود.آقای خيرجو ليسانس فيزيک دانشگاه محقق اردبيلی ميباشد که به علت ستاره دار شدن در سال ۱۳۸۹ از ادامه تحصيل در مقاطع بالاتر محروم گشته اند.
گفتنی است عنوان اتهامی آقای خيرجو در رابطه با اعتراض به درياچه اورميه بود که به دليل نبود مستندات قاضی پرونده آقای حسن زاده عنوان اتهامی را تغيير و وی را به اتهام واهی عضويت در گروه چنلی بئل(نام مغازه جناب عباس لسانی)محاکمه کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016