شنبه 6 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرتاب کفش به سمت خودرو روحانی در مهرآباد

• مخالفان مذاکره با آمريکا در هنگام خروج روحانی از فرودگاه جلوی خودرو وی را گرفتند و با شعار مرگ بر آمريکا مانع از حرکت آن شدند، در اين برخورد اعتراضی يکی از مخالفان کفش خود را به سمت خودروی رئيس جمهور پرتاب کرد.

به گزارش مهر، حسن روحانی پس از بازگشت از سفر نيويورک در فرودگاه مهرآباد تهران در محوطه بيرونی پاويون رياست جمهوری با استقبال جمعی از جوانان حامی مواضع هيات ايرانی در نيويورک مواجه شد که برای ورود او حلقه انسانی تشکيل دادند و گوسفند قربانی کردند.

رئيس جمهور در پاسخ به ابراز احساسات و شعار های حاميان خود با تکان دادن دست و از پنجره باز خودرو از آنان تشکر کرد که هوادارن به شعار روحانی روحانی تشکر تشکر و صل علی محمد بوی بهشتی آمد از اوحمايت کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روحانی پس از گذشتن از حلقه هوارادان در حالی که مخالفان وی در حال اقامه نماز بودند قصد عبور از مسير کنار آنان را داشت که ناگهان مخالفان با ايستادن جلوی ماشين رئيس جمهور مانع از حرکت شدند و شعار مرگ بر آمريکا سر دادند.

در اين هنگام يکی از مخالفان کفش خود را به شمت خودرو روحانی پرتاب کرد که به کسی اصابت نکرد.

بر اساس اين گزارش در حالی که مخالفان مانع عبور ماشين رئيس جمهور شدند نيروی انتظامی تلاش کرد راه را برای عبور رئيس جمهور باز کند و در اين ميان چندين نفر جلوی ماشين به زمين خوردند که با هدايت نيروی انتظامی و توقف ماشين رئيس جمهور حادثه ای پيش نيامد.

در پايان ماشين رئيس جمهور به همراه تيم همراهان و حراست از فرودگاه خارج شدند.

پيش از ظهر امروز حدود ۱۰۰ نفر از مخالفان مواضع و مذاکرات روحانی از بسيج دانشجويی در فرودگاه مهرآباد تهران حضور يافته بودند.

تجمع حاميان مواضع روحانی نيز از همين تعداد جوان و دانشجو در فرودگاه تشکيل شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016