پنجشنبه 11 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نيروهای امنيتی ۱۵ جوان عرب اهوازی را دستگير کردند

نيروهای امنيتی در روز سه شنبه صبح ١/١٠/٢٠١٣ به منازل تعدادی از کنشگران فرهنگی عرب يورش برده و ۱۵ تن از آنها را در شهر اهواز دستگير وبه مکان نامعلومی منتقل نمودند.

به گزارش منابع محلی، دستگير شدگان قبلاً اين جلسات را در أماکن عمومی برپا می کنند اما بعد از ممانعت و فشارهای نيروهای امنيتی و لباس شخصی ها مجبور به برگزاری چنين جلساتی در خانه ها شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فهرست بازداشت شدگان بشرح زير است:
١- محيبس بريهی
٢-محمد علی الاله
٣-حبيب مزرعه
٤- احمد دلفيه
٥-محمود عتابی
٦-جمال جرباوی
٧-سجاد چعباوی
٨- احمد گرجی
٩- سعيد گرجی
١٠- حسن باوی
١١- حسين باوی
١٢-کريم بريهی
١٣-حامد رحمتی
١٤- محمد فاضلی
١٥- رضا ارشک

متاسفانه فعالان مدنی و فرهنگی ، هنرمندان و شاعران عرب هميشه هدف هجوم نهادهای امنيتی نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته و چندين تن از اين فعالان در پشت ميله های زندان در حال گذراندن دوره محکوميتشان و يا منتظر اجرای احکام جائر و ناعادلانه اعدام هستند. در اين ميان فعالان حقوق بشر عرب خواستار توجه جدی سازمانهای حقوق بشر به پديده سرکوب و بازداشتهای دسته جمعی و اتهامهای دروغين و ساخته و پرداخته نيروهای اطلاعاتی بر ضد جوانان عرب هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016