شنبه 13 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تشکیل فراکسیونی در مجلس برای تضعیف رهروان ولایت

یک نماینده مجلس، اعلام حمایت ۲۲۸ نماینده از مجموع کل نمایندگان فعلی مجلس را نشان از حمایت مستقیم اکثریت مجلس از دولت و سیاست‌های فعلی روحانی بیان کرد و گفت: عملا فراکسیون سایه در حمایت از دولت روحانی در مجلس ایجاد شده است.

موید حسینی صدر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا با اشاره به رضایت مجلس از تلاش‌های دیپلماتیک دولت روحانی در روزهای اخیر و باز شدن دریچه‌ای امیدوار کننده در راستای حل مشکل پرونده هسته‌ای اظهار داشت: نمایندگان مجلس با حمایت خود از دولت عملا یک فراکسیون جدید اما در سایه تشکیل داده‌اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماینده مردم شهرستان خوی در پاسخ به این پرسش که چرا این فراکسیون اعلام موجودیت نمی‌کند، بیان داشت: این فراکسیون در سایه فراكسون‌های دیگر در حمایت از دولت عمل می‌كند و نیازی به تشکیل شدن ندارد چرا که باعث خواهد شد فراکسیون رهروان ولایت تحت شعاع آن قرار گیرد و در آن انشقاق بوجود بیاید.

به گفته حسینی صدر در حال حاضر ۸۰ درصد از نمایندگان مجلس از دولت حمایت می‌کنند كه این افراد در فراکسیون‌های مختلف مجلس حضور دارند لذا برای حمایت از دولت حفظ روند فعلی بسیار مهم‌تر از ایجاد یک فراکسیون واحد در درون مجلس برای حمایت از دولت است.

وی علت حمایت مجلس از دولت را اتخاذ سیاست‌های معقول در حوزه‌های مختلف داخلی و دیپلماتیک عنوان کرد و گفت: دولت روحانی طی چند ماه گذشته و از زمان روی کار آمدن خود توانسته است با حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی و در عین حال حفظ اقتصاد، سیاست‌های نظام را به صورت معقول اجرایی کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016