چهارشنبه 17 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير دادگستری: پرونده موسوی و کروبی از قبل در شورای امنيت بود

خبرگزاری فارس - مصطفی پورمحمدی وزير دادگستری در حاشيه جلسه امروز هيئت دولت در واکنش به برخی اخبار مبنی بر ارجاع پرونده ميرحسين موسوی و مهدی کروبی متهمين فتنه ۸۸ به شورای عالی امنيت ملی، گفت: ‌اين پرونده‌ها از قبل در اين شورا وجود داشته است و بايد از خودشان بپرسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اينکه آيا در عيد غدير، آزادی زندانيان صورت می‌گيرد؟ گفت: در عيد غدير از همه گروه‌های زندانی عفو خواهيم داشت.

پورمحمدی در پاسخ به سؤالی درباره پرونده مجيد توکلی نيز يادآور شد: درباره پرونده خاصی اطلاع ندارم.

وزير دادگستری همچنين در پاسخ به سؤالی مبنی بر اينکه عفو به چه صورت است، گفت: آنهايی که يک سوم يا نصفی از ميزان حبس‌شان را پشت سر گذاشته باشند و رفتارشان در زندان خوب باشد عفو صورت خواهد گرفت که برای خيلی‌ها اعمال شده و عده زيادی از مجرمان مختلف آزاد شده‌اند.

پورمحمدی در بخش ديگری از سخنانش به لايحه ازدواج فرزندخوانده با سرپرست اشاره کرد و گفت: اين لايحه نياز به ويراستاری دارد و مهم اين است که مشکل حل شود؛ روح قانون به دفاع از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست است و اجازه ازدواج با سرپرست را نمی‌دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016