یکشنبه 21 مهر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آزادی يکی ديگر از زندانيان سياسی در مهاباد

آژانس خبری موکريان - سرويس حقوق بشر - از مهاباد خبر رسيده يکی ديگر از زندانيان سياسی کرد قبل از پايان دوره محکوميتش از زندان آزاد شده است.

بر پايه گزارش خبرنگار آژانس خبری موکريان از مهاباد؛ روز شنبه ۲۰مهرماه ۹۲ "حامد زودی" فعال سياسی، در حالی که سه ماه از دوران محکوميتش باقی مانده، آزاد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خبرنگار خبرگزاری موکريان در ادامه اين گزارش می افزايد؛ "حامد زودی" پس از ۶ ماه تحمل حبس در حالی زودتر از پايان دوره محکوميتش از زندان آزاد می شود که وی اولين بار سال گذشته بازداشت و پس از چند روز با سپردن قرار وثيقه از زندان آزاد می گردد. اما چند هفته بعد اين فعال سياسی کرد به اتهام "اجتماع و تبانی عليه امنيت ملی" در دادگاه انقلاب مهاباد به ۹ ماه حبس تعزيری محکوم و دوباره برای تحمل دوره حبس خود راهی زندان می شود.

شايان ذکر است در يک هفته گذشته اين دومين خبر آزادی زندانيان سياسی کرد است که منتشر می شود، پيشتر آژانس خبری موکريان منتشر کرد "حمزه سبحانی" زندانی سياسی کرد اهل جوانرود، که نيمی از دوران حبس شش ساله‌اش باقی مانده بود، از زندان ديزل آباد کرمانشاه آزاد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016